پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم فوتبال پر‌سپولیس معتقد است مهدی طارمی باید در این تیم می‌ماند و کمک می‌کرد.

محمود خوردبین درباره حضورش در باشگاه پر‌سپولیس ، اظها‌ر کرد: من هر روز باشگاه می‌آیم تا ببینم خبر جدیدی وجود دارد یا خیر اما متاسفانه خبر جدیدی نمی‌شنوم. خیلی بد است که وضعیت مالکیت باشگاه مشخص نیست و باشگاه هیچ پولی هم ندارد. بعد از این که فصل نقل و انتقالات به اتمام رسید باید به سرمان بزنیم و بگوییم حیف شد که در فصل نقل و انتقالات نتوانستیم خوب عمل کنیم. باید هر‌ چه‌ سریع‌تر کار نقل و انتقالات را شروع کنیم و اگر بخواهیم از الان هم انجام دهیم خیلی دیر است.

خوردبین در واکنش به این موضوع که محمدحسین نژادفلاح با وجود شایعه برکناری‌اش هنوز با بازیکنان مذاکره می‌کند، گفت: اگر بتوانند در مدتی که در پر‌سپولیس حضور دارند چند بازیکن جذب کنند، خیلی خوب است. بحث رفتن ایشان هم به وزارت ورزش و جوانان ارتباط دارد.

سرپرست پر‌سپولیس در واکنش به توافق طارمی با القادسیه کویت گفت: طارمی در باشگاه پر‌سپولیس بهترین شد و بهتر بود که در همین باشگاه می‌ماند و به پر‌سپولیس کمک می‌کرد. اگر باشگاه نتواند او را نگه دارد خیلی بد است. اگر باشگاه با بازیکنان تماسی نمی‌گیرد این عیب باشگاه است. باید هر‌ چه‌ سریع‌تر با کسانی که می‌خواهند جذب کنند تماس بگیرند و مذاکرات را انجام دهند. این کار اگر انجام نشود اشتباه بزرگی صورت گرفته است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)