پرسپولیس نیوز: سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر بازیکنان می توانستند از موقعیت ها خوب استفاده کنند، ما با اختلاف 5 گل این بازی را از ذوب آهن می بردیم.
 
محمود خوردبین در رابطه با شکست پرسپولیس مقابل ذوب آهن اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود. درست است ما نتیجه را واگذار کردیم اما مهم این بود که سرمربی تیم و به خصوص هواداران از بازی تیم راضی بودند. برانکو بعد از پایان بازی به رختکن آمد و از تک تک بازیکنان تشکر کرد. 
 
وی درباره اعتراض پرسپولیسی ها به تصمیمات داور عنوان کرد: مگر این اولین بار بود که این اتفاق افتاد؟ نباید از اشتباهات داوری بر ضد پرسپولیس تعجب کنیم. در بازی مقابل استقلال خوزستان در اهواز داور خطای بازیکن حریف را با کارت قرمز جریمه نکرد. این در حالی است که بعد از گذشت 2 هفته هنوز جای استوک بازیکن حریف روی سینه عالیشاه است. در بازی مقابل سپاهان هم که 2 پنالتی برای ما نگرفتند.
 
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس همچنین بیان داشت: من دیروز بعد از بازی به فغانی گفتم برود و فیلم بازی را یک بار دیگر تماشا کند اما او با یک لحنی گفت: «باشد». اگر این صحبت او برای مسخره کردن من باشد، فغانی شخصیت خودش را نشان داده است. دیروز فغانی به محسن بنگر گفته است که به جای اعتراض کردن به داور توپ را از 6 قدمی به درون دروازه بزنید! برای من عجیب است که یک داور اینگونه صحبت کند. 
 
وی درباره استرس بازیکنان پرسپولیس و موقعیتهای از دست رفته این تیم خاطرنشان کرد: من هم قبول دارم که بازیکنان در زمین استرس دارند ولی نمی دانم دلیلش چیست. در صورتی که ما هیچ مشکلی نداریم که بخواهیم استرس داشته باشیم. ما در تیم کاملا آرامش داریم و مطمئنم با یک برد تیم از استرس خارج می شود و بالاخره روزهای خوب ما هم آغاز می شود. 
 
خوردبین در پایان گفت: به نظرم دیروز اگر بازیکنان می توانستند از موقعیت ها خوب استفاده کنند، ما با اختلاف 5 گل این بازی را از ذوب آهن می بردیم. عتقدم روی صحنه اول ذوب آهن سوشا نباید بیرون می آمد و باید آن توپ را به مدافعان می سپرد اما در هر صورت حتی مکانی هم دیروز عالی بود. امیدوارم هوادارانی که می فهمند پرسپولیس فوتبال خوبی بازی کرده، کمی صبر کنند. مطمئنا روز پیروزی هم فرا خواهد رسید. 
 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)