سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس قرعه این تیم در رقابت‌‎های فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور را آسان دانست.

محمود خوردبین ضمن بیان مطلب فوق در مورد قرعه کشی رقابت‌های جام حذفی گفت: پرسپولیس با قرعه خوبی در این مسابقات روبرو شد گرچه این قرعه نسبت به فصل گذشته سخت‌تر است.

وی خاطرنشان کرد: طبق این قرعه ما تا فینال با استقلال روبرو نمی‌شویم و اگر سپاهان بتواند حریفانش را شکست دهد، در یک چهارم نهایی با آنها روبرو خواهیم شد و احتمال رویارویی ما در نیمه نهایی با تیم استیل آذین هم وجود دارد اما تیمی که بخواهد قهرمان شود نباید به حریفان فکر کند.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس همچنین تاکید کرد: مسئولان می‌خواستند ذوب آهن و سپاهان هم در یک سمت جدول قرار بگیرند تا این دو تیم هم مانند سرخابی‌ها تا فینال با همدیگر روبرو نشوند اما با این مساله مخالفت شد ولی در نهایت طبق قرعه کشی انجام شده بازهم دو تیم با همدیگر روبرو نمی‌شوند.

 

خوردبین در پایان در مورد دیدار پرسپولیس با سایپا در لیگ برتر گفت: سایپا تیم خوبی است و هدایت آنرا هم مربی مانند مایلی‌کهن برعهده دارد. ما پس از شکست فصل گذشته برابر این تیم و با توجه به باخت در بازی قبل برابر صبا، احتیاج به پیروزی در این دیدار داریم و باید در این دیدار مهم سایپا را از پیش رو برداریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)