مرجع خبری پرسپولیس : پرسپوليس پس از جدايي علي كريمي در اظهارنظري حاشيه‌اي گفت: « ؟!خوردبين همچنان معتقد است كه ماندن كريمي حاشيه‌هاي پرسپوليس را بيشتر مي‌كند

وضعيت فعلي پرسپوليس را چطور مي‌بينيد؟
همه چيز در تيم ما خوب پيش مي‌رود و بازيكنان آمادگي قابل‌قبولي دارند. نكته قابل‌توجه اين است كه اكثر آنها از لحاظ فني فاصله كمي با هم دارند و اگر 11 بازيكن در تركيب ثابت قرار بگيرند مطمئن باشيد 11 نفر بيرون هستند كه از لحاظ فني هيچ كمبودي نسبت به آنها ندارند. خوشبختانه الان شرايط طوري است كه حتي سرمربي تيم نمي‌داند چطور تركيب 11 نفره را مشخص كند.

نظرتان در مورد كرانچار چيست؟
من كرانچار را از لحاظ فني قبول دارم و معتقدم مربي توانايي است. در ضمن او آدم خوبي است و اين بسيار مهم است.

دستيار كرانچار چه زماني به ايران مي‌آيد؟
به احتمال فراوان او اين هفته در تهران خواهد بود.

در مورد هوار ملامحمد شايعات زيادي شنيده مي‌شود و مي‌گويند قرار نيست او به پرسپوليس بيايد. اين موضوع صحت دارد؟
خير. ما قرارداد هوار را امضا كرديم و مشكل خاصي در اين زمينه وجود ندارد البته بايد درصدي از مبلغ قرارداد او پرداخت شود. در ضمن او در لبنان با مشكلات پروازي مواجه شده و هنوز نتوانسته خودش را به ايران برساند.

پرسپوليس نسبت به فصل گذشته چند ستاره سرشناس خود را از دست داد. فكر نمي‌كنيد اين موضوع براي تيم شما مشكل‌ساز شود؟

خير. ما سال گذشته ستاره‌هاي زيادي داشتيم ولي پنجم شديم. دو سال پيش اما ستاره نداشتيم ولي قهرمان شديم. مطمئن باشيد كه امسال تيم بهتري خواهيم داشت. در ضمن فراموش نكنيد كه تمامي بازيكنان در پرسپوليس ستاره مي‌شوند. اين پرسپوليس است كه بازيكن را مي‌سازد.

پس از جدايي علي كريمي، يكي از سايت‌ها از قول شما نوشت كه خدا را شكر كريمي از پرسپوليس رفت. آيا واقعا اين عقيده قلبي شماست؟
 علي كريمي فصل گذشته به من بي‌احترامي كرد و خيلي ناراحت شدم. من اين بازيكن را خيلي دوست داشتم و خودش و نزديكانش مي‌دانستند كه چقدر به او علاقه‌مندم ولي كريمي به يك‌باره به من بي‌احترامي كرد. من در اين مورد نظر شخصي‌ام را گفتم و شايد اگر من هم از پرسپوليس مي‌رفتم، او هم نظر خاص خودش را مي‌گفت.

جريان ناراحتي شما از كريمي چيست؟
فصل گذشته و در يكي از جلسات تمريني، هواداران پرسپوليس با شعار «خوردبين بامعرفت» مرا تشويق كردند. چند لحظه بعد كريمي با لحن خاصي صدايش را بلند كرد و خطاب به آنها گفت: «كجاي اين آدم بامعرفت است، مگر خوردبين براي پرسپوليس چه كار كرده؟» من با ديدن اين صحنه كريمي را صدا زدم ولي او سرش را پائين انداخت و رفت. فرداي آن روز هم در مصاحبه‌اي گفت كه در مورد خوردبين همه چيز را افشا مي‌كنم. من هم منتظر افشاگري علي كريمي هستم تا بدانم مرتكب چه كار خلافي شده‌ام.

به نظر شما اگر كريمي در پرسپوليس مي‌ماند، حاشيه‌هاي اين تيم بيشتر مي‌شد؟
بله. من فكر مي‌كنم اگر او مي‌ماند حاشيه‌ها بيشتر مي‌شد ولي الان تيم ما بدون سروصدا و با آرامش كامل تمرين مي‌كند.

چند روز پيش بازي دوستانه‌اي با پيكان داشتيم كه علي پروين در ورزشگاه ايران‌خودرو حاضر بود. مي‌گويند شما به محض اينكه يكديگر را ديديد برخورد سردي با هم داشتيد. اين موضوع صحت دارد؟
خير. اتفاقا برخورد ما گرم‌تر از دفعات گذشته بود و همديگر را در آغوش گرفتيم. پروين خواست كه در كنار او باشم ولي به او گفتم كه به عنوان سرپرست بايد روي نيمكت بنشيند.

ولي مي‌گويند رابطه شما و پروين مثل گذشته گرم نيست.
اين مسائل به اين دليل عنوان مي‌شود كه من در پرسپوليس مشغول فعاليت هستم و كمي از پروين دور شده‌ام. مطمئن باشيد كه هيچ مشكلي بين ما وجود ندارد و هر وقت فرصت پيدا كنم پروين را مي‌بينم. او يكي از اسطوره‌هاي فوتبال ايران است و افتخار مي‌كنم كه چهل سال در كنار پروين راه رفتم. من كوچك‌تر از آن هستم كه با پروين مشكلي داشته باشم.

ولي او توقع داشت كه پس از جدايي از پرسپوليس، شما هم همراهش مي‌رفتيد.
به هرحال قسمت اين بود كه در پرسپوليس بمانم. حميد استيلي يك روز با من صحبت كرد و گفت كه حبيب كاشاني تمايل دارد تا به عنوان سرپرست در پرسپوليس كار كنم. به هرحال من هم پرسپوليسي هستم و دوست دارم كه در اين تيم كار كنم. در ضمن بايد بگويم كه در سال‌هاي اخير چند پيشنهاد داشتم ولي حاضر نشدم از پرسپوليس بروم.

مي‌گويند پروين به عنوان مديرفني و يا يكي از اعضاي هيات‌مديره به پرسپوليس خواهد آمد. اين موضوع صحت دارد؟
من هم مثل شما اين موضوع را فقط از طريق رسانه‌ها متوجه شده‌ام و اميدوارم چنين خبري صحت داشته باشد. من از بازگشت پروين خوشحال مي‌شوم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)