مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست تيم فوتبال پرسپولیس گفت: عده اي با حاشيه سازي قصد دارند تمركز ما را به هم بريزند، البته ما بازيكنان بزرگ و با تجربه اي داريم و آنها توجهي به اين مسائل ندارند.

محمود خوردبين افزود: دليل ممنوع المصاحبه شدن بازيكنان پرسپوليس در روزهاي اخير كم كردن حواشي اطراف تيم بود، اما متأسفانه بازهم برخي نشريات با منتشر كردن مصاحبه هاي خيالي دست از حاشيه سازي براي تيم بر نداشتند.

وي ادامه داد: عده اي كه دوست ندارند تيم نتيجه بگيرد هر روز با ايجاد حاشيه هاي مختلف سعي مي كنند تمركز بازيكنان را به هم بريزند؛ البته ما بازيكنان بزرگي در اختيار داريم كه هر يك به تنهايي تجربه زيادي دارند و به اين مسائلي كه در روزهاي اخير ايجاد شده توجهي نمي كنند.

خودربين در مورد وضعيت پرسپولیس قبل از بازي با صبا گفت: تيم در وضعيت خوبي قرار دارد و مشكل خاصي نداريم ،بازيكن مصدوم و يا محروم در تيم ما وجود ندارد و آماده بازي با صبا هستيم تا بتوانيم از اين بازي با دست پر خارج شويم و تماشاگران را خوشحال كنيم.

وي راجع به غيبت خليلي در تمرينات گفت: محسن خليلي مشكلي ندارد و در تمرينات ديروز نيز با اجازه سرمربي تيم شركت نكرده است، خليلي يكي از بهترين مهاجمان تيم ماست و به اميد خدا در تمرينات آينده تيم نيز شركت مي كند.

خوردبين در پايان خاطرنشان كرد: پرسپوليس امسال يكي از كم حاشيه ترين تيم هاي سال هاي اخير است و به اميد خدا و با حمايت هواداران امسال فقط به قهرماني فكر مي كنيم و با كادر فني و بازيكنان يكي از شانس هاي اصلي كسب اين عنوان هستيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)