خوردبین که همین چند روز قبل تندیس یک عمر دستاورد و زحمتش را از پرسپولیس و سردار رویانیان گرفته بود حالا از همین ‌آدم‌ها ناراحت است

سایت گل؛  محمود خوردبین که بعد از ماجراهای نیم‌فصل اول رابطه خوبی با مسئولان پرسپولیس ندارد، در هنگامه انتخاب سرمربی برای این تیم علی دایی را بهترین گزینه ممکن می‌داند.

زمانی که با محمود خوردبین عضو کمیته فنی پرسپولیس تماس گرفتیم صدای غمگین و ناراحت او ما را به این وا داشت که با او در مورد مسائل پرسپولیس و ناراحتی‌اش صحبت کنیم. خوردبین که همین چند روز قبل تندیس یک عمر دستاورد و زحمتش را از پرسپولیس و سردار رویانیان گرفته بود حالا از همین ‌آدم‌ها ناراحت است. او دوست نداشت با ما صحبت کند چراکه اعتقاد داشت در این شرایط پرسپولیس سکوت بهترین کار است.

سرپرست سابق پرسپولیس در چند جمله کوتاه گفت: «ناراحتی من از آقایان این است که در مورد ژوزه واقعیت‌هایی را گفتم و به مزاج بعضی‌ها خوش نیامد. برای همین حالا از من مشورتی نمی‌گیرند. اما در مورد دو گزینه مربیگری پرسپولیس باید بگویم که هر دو از دوستان من هستند و مشکلی با هیچ کدام ندارم. اما اگر نظر من را بخواهید من از نظر فنی تنها کسی را که به درد پرسپولیس بخورد علی دایی می‌دانم اما به هر حال امیدوارم هر اتفاقی که می‌افتد در راستای پیروزی و موفقیت باشگاه پرسپولیس باشد چرا که دوست ندارم هواداران این تیم را ناراحت ببینم.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)