پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم پرسپولیس گفت:از صرف نظر حسین هدایتی برای حمایت از پرسپولیس خبر ندارم.

محمود خوردبین در خصوص آخرین برنامه های پرسپولیس برای رویارویی با تیم لخویا اظهار داشت: با توجه به شکستی که در مصاف با سپاهان داشتیم سعی شده هر چه سریعتر وضعیت روحی تیم به حالت عادی برگشته و تمرینات مان را به صورت متمرکز طبق بازی با حریف قطری برنامه ریزی کنیم.

وی  درباره قضاوت داور دیدار پرسپولیس برابر سپاهان خاطرنشان کرد: باز هم حرفی را که قبلا به شما گفتم تکرار می کنم. ما به داوری باختیم نه به تیم سپاهان. متاسفانه قضاوت در این دیدار به گونه ای رقم خورد که ما متحمل شکست شدیم و بازی که می توانستیم در تهران با برد به پایان برسانیم را واگذار کردیم.

سرپرست پرسپولیس در این ارتباط که آیا باشگاهش در خصوص قضاوت اکبریان شکایتی به کمیته داوران خواهد کرد یا نه، بیان داشت:حتما شکایت می کنیم.البته می دانیم ترتیب اثری به این شکایات داده نمی شود.نهایت اتفاقی که می خواهد بیفتد این است که داور را یکی، دو جلسه محروم کنند. از طرف دیگر آیا امتیازات از دست رفته ما برگردانده می شود؟

وی در این باره که حسین هدایتی از همراهی هیات مدیره باشگاه صرف نظر کرده و قصد ندارد از این تیم حمایت مالی کند، عنوان کرد: من از این مسائل اطلاعی ندارم. بهتر است در این باره با مدیریت باشگاه صحبت کرده و از او در این باره علت را جویا شوید.

سرپرست پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا سرمربی پرسپولیس در ارتباط با محل سکونتش در تهران دچار مشکل شده و صحت دارد برانکو گفته اگر پولش را ندهند در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد توضیح داد: من هیچ چیزی در این باره نشنیده ام و این مطالب را حالا می شنوم. نمی دانم صحبت ها چطور و کجا عنوان شده است؟

خوردبین همچنین درباره شایعه کنار رفتنش از سرپرستی تیم پرسپولیس و حضور افشین پیروانی به عنوان نفر جایگزین گفت: من از سرپرستی کنار نرفته ام اما هر کسی دلش جای من را می خواهد قدمش روی چشم.

وی درباره ممنوع الخروج بودن 4 بازیکن پرسپولیس یادآور شد: همین امروز نماینده بخش اداری باشگاه برای رفع این مشکل به اداره مالیات رفته و قطعا مشکل بازیکنانی که در حال حاضر ممنوع الخروج هستند تا دوشنبه که تیم عازم قطر می شود برطرف خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)