پرسپولیس نیوز :  خوردبین گفت: به جرأت می‌گویم هر مرتبه حدود 11 یا 12 بار تماس گرفتم اما به نظر می‌رسید صادقیان تلفنش را دستکاری کرده باشد.

 محمود خوردبین جواب تلفن پیام صادقیان را نمی‌دهد یا دومی تماس‌های اولی را بی‌پاسخ می‌گذارد؟ این سؤال هم تاریخی – ورزشی است که نقل محافل فوتبال شده است! در همین راستا بد ندیدیم سراغ سرپرست زحمتکش و قدیمی پرسپولیس برویم.

 

صادقيان گفته خوردبين قسم بخورد با من تماس گرفته و جوابش را نداده‌ام!
هيچي! همين مانده كه براي اين بچه قسم بخورم! دنيا برعكس شده است.

حالا خودتان بگوييد ماجرا چه بوده؟
دو مرتبه داشتم با تلفن صحبت مي‌كردم كه پيام پشت‌خط من آمد. بلافاصله زنگ زدم كه تلفن همراهش مرتب بوق اشغال مي‌زد!

چند بار تماس گرفتيد؟
به جرأت مي‌گويم هر مرتبه حدود 11 يا 12 بار تماس گرفتم اما به نظر مي‌رسيد تلفنش را دستكاري كرده باشد. به هر حال اين بچه‌ها معروف هستند و بايد گوشي‌شان را دستكاري كنند تا كسي زياد مزاحم آنها نشود!

بي‌تعارف نظر شما درباره پيام صادقيان چيست؟
فقط مي‌توانم بگويم حيف!

چرا؟
فوتبال اين پسر را خيلي دوست دارم. پيام صادقيان مي‌تواند يكي از بهترين فوتباليست‌هاي اين مملكت باشد. او بايد الان همراه تيم ملي در خارج از كشور به سر مي‌برد اما كجاست؟ او چه چيزي از مهدي ترابي 20 ساله يا مهدي طارمي كم دارد؟

مي‌شود واضح‌تر بگوييد؟
طارمي و احمد نوراللهي را ببينيد. آنها روز به ‌روز پيشرفت مي‌كنند اما پيام صادقيان بيشتر از همه به خودش لطمه زد. همين اميد عاليشاه كه بهترين بازي‌ها را براي پرسپوليس انجام داد را نگاه كنيد. بسيار بي‌حاشيه و بااخلاق است اما پيام با كوچكترين مسئله‌اي از كوره درمي‌رود. حيف اين بچه كه قدر خودش را نمي‌داند!

از باشگاه پرسپوليس چه خبر؟
هيچي! كسي با ما تماس نگرفته و از همه جا بي‌خبرم!
شنيديم امير عابديني با شما تماس گرفته و خواسته است با بازيكنان پرسپوليس صحبت كنيد.
بله، عابديني از سر دلسوزي با من حرف زد. او خواست با بچه‌ها تماس بگيرم و از آنها بخواهم صبور باشند و تصميم عجولانه نگيرند.

فكر نمي‌كنيد اين حرف‌ها دردسرساز شود؟
نه، چه دردسري؟ اينكه يك مدير پرسپوليسي با سابقه مشخص زنگ مي‌زند و از سر دلسوزي راهنمايي مي‌كند، چه اشكالي مي‌تواند داشته باشد؟

ولي مي‌توانستيد مثل خيلي‌ها اين تماس تلفني را تكذيب كنيد؟
من اهل تكذيب و اين حرف‌ها نيستم!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)