مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس تهران با خرسندي از صعود اين تيم به فينال جام حذفي، ابراز اميدواري كرد، هواداران پرسپوليس روز سه‌شنبه ورزشگاه آزادي را پر كنند.

 

محمود خوردبين با بيان اينكه از هواداران پرسپوليس مي‌خواهد براي حمايت و پشتيباني تيمشان در ديدار رفت فينال جام حذفي به ورزشگاه بيايند، اظهار كرد: اميدوارم هواداران ما نشان دهند كه پرسپوليس در ايران بيشترين طرفدار را دارد و سه‌شنبه 100 هزار نفر در ورزشگاه آزادي پرسپوليس را تشويق كنند.

 

وي در ادامه حريف تيمش در بازي فينال را تيمي بسيار خوب توصيف و خاطرنشان كرد: ملوان خوب فوتبال بازي مي‌كند و از بازيكنان بسيار خوبي مانند پژمان نوري و مهرداد اولادي نيز بهره مي‌برد. ملوان حتما تيم خوبي است كه توانسته‌ است استقلال را شكست دهد.

خوردبين در ادامه با بيان اينكه تيمش در اهواز رقيب سرسختي به نام هواي آلوده را پيش رو داشته است درباره پيروزي تيم پرسپوليس در بازي نيمه نهايي جام حذفي برابر فولاد خوزستان تصريح كرد: ما در اهواز هم با فولاد نبرد كرديم و هم با هواي آلوده و گرم! فولاد هم تيم بسيار خوبي است و از بازيكنان و مربيان بسيار خوبي برخوردار است.

 

 

سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس تهران در پايان با بيان اينكه خوشحال است تيمش برابر فولاد پيروز شد و به فينال رسيد افزود: 7 سال بود كه فولاد را در اهواز نبرده بوديم و خوشبختانه اين بار هم به پيروزي رسيديم و هم طلسم 7 ساله را شكستيم. البته فولاد هم در برابر ما ضد فوتبال بازي نكرد كه توانستيم اين تيم را شكست دهيم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)