پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره حضور گودروزی در تمرین این تیم گفت: وزیر ورزش از روند بازی پرسپولیس راضی است و می‌گوید که سرخ‌پوشان نتیجه‌گیری خوبی داشتند.

محمود خوردبین  درباره حضور وزیر ورزش در تمرینات پرسپولیس گفت: برانکو امروز غایب بود اما وزیر ورزش با من صحبت کرد. او اعتقاد داشت پرسپولیس خوب بازی می‌کند و نتیجه‌گیری خوبی هم داشته است.

وی افزود: وزیر ورزش از روند بازی ما راضی بوده و می‌گوید می‌دانم که شما زحمت می‌کشید. پرسپولیس هم هواداران زیادی دارد. وزیر از کادر مدیریتی تشکر کرد و گفت که نظم و انضباط در پرسپولیس حاکم شده است. او از مجموعه مدیران راضی است. البته وزیر ورزش دوست داشت با برانکو هم صحبت کند که او حضور نداشت وزیر ورزش همچنین اعتقاد داشت که فضای خوبی در رقابت‌های ورزشی حاکم شده و امیدوار است که هر تیمی حق دارد به حقش برسد.

به گزارش خبرنگار فارس، محمود گودرزی در پاسخ به این سؤال که آیا شما از تمرینات تیم‌های دیگر هم بازدید می‌کنید، گفت: اگر بتوانم در تمرینات تیم‌های دیگر هم حضور خواهم داشت.

وزیر ورزش و جوانان صبح امروز سایت اهداف پروازی را در مجموعه ورزشی آزادی افتتاح کرد و بعد از آن دقایقی را در تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس حاضر شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)