پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان ما با غیرت و تعصب خاصی بازی کردند و بار دیگر در دربی در حالی به پیروزی رسیدند که ۱۰ نفره شده بودیم.

محمود خوردبین در گفت‌وگو با سایت باشگاه پرسپولیس در مورد دربی 79 اظهار داشت: بازی واقعا خیلی خوب بود. حتما خواهند گفت چون پیروز شدیم این حرف را می‌زنیم ولی فکر می‌کنم بی‌طرف‌ها هم اذعان داشتند خود بازی هیجان و انرژی زیادی داشت که به تماشاگران در ورزشگاه و پای تلویزیون القا شد.

وی ادامه داد: البته قبول دارم نیمه اول بازی خیلی جالب نبود ولی در همان نیمه اول، گل را زمانی دریافت کردیم که بازی در دست ما بود و استقلال برخلاف جریان بازی به گل رسید آن هم درست زمانی که به دلیل آسیب‌دیدگی حقیقی ما 10 نفره بازی می‌کردیم و بخشی از تمرکز تیم هم متوجه این مساله شد که عضله دوقلوی او دچار پارگی شده است و همه نگران او بودند. با این وجود بچه‌های ما کنترل اوضاع را از دست ندادند. کادر فنی ما برای کل بازی برنامه داشت. آنها می‌دانستند قرار است چه کار بکنند و در بین 2 نیمه بچه‌ها را به خوبی توجیه کردند.

سرپرست تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: برای خود من بخشی از خوشحالی به خاطر این بازی نه از نتیجه، بلکه از عملکرد تیم است. اینکه با فکر فوتبال بازی کردیم. یک فوتبال احساسی نبود و گل‌ها را هم شانسی نزدیم. برای 20 دقیقه پایانی برنامه خاصی وجود داشت که جواب داد.

خوردبین تصریح کرد: بچه‌ها هم با غیرت و تعصب خاصی بازی کردند. به معنای واقعی یک تیم بودیم و معلوم شد این طور نیست که در دربی‌ها فوتبال زیبا و فنی نبینیم. اینکه مثل پیروزی قبلی باز هم همه چیز در 10 دقیقه اتفاق افتاد، جالب بود و فکر می‌کنم کارلوس کی‌روش هم باید به این بازی نگاه ویژه‌ای داشته باشد. بازیکنی که بتواند با پیراهن پرسپولیس خوب بازی کند، فشار دربی را خوب تحمل کند و در حالی که در چنین دیداری تیمش عقب می‌افتد، دست و پای خود را گم نکند، قطعا از تحمل فشار بازی‌های ملی هم بر می‌آید و ما در این بازی بازیکنانی داشتیم که نشان دادند جای آنها در تیم ملی خالی است.

وی درباره صحنه اخراج عالیشاه و 10 نفره شدن پرسپولیس افزود: عالیشاه بازی خوبی انجام داد، گل قشنگی هم زد اما در آن لحظه کم‌تجربگی کرد. 10 نفره شدن در آن لحظات خیلی سخت است. اگر گل تساوی را دریافت می‌کردیم قطعا عالیشاه خود بیش از همه ناراحت می‌شد اما خدا را شکر به خیر گذشت. البته بچه‌ها برای جبران جای خالی او تلاش زیادی کردند و ما حتی می‌توانستیم در دقایق پایانی بازی صاحب یک ضربه پنالتی باشیم که کارشناسان داوری هم آن را تائید کردند.

خوردبین درباره نوه‌اش که شب قبل از بازی در اردو در آغوشش دیده می‌شد، گفت: دخترم به تهران سفر کرده ولی به خاطر دربی و درگیری‌های خاص این بازی باید در اردو می‌ماندم یا وقتی در اردو نبودم باید پیگیر کارهای این بازی و بازی جام حذفی می‌شدم به همین خاطر خواستم او را به اردو بیاورند تا بتوانم ببینمش که پا قدم او هم برای ما خوب بود.

سرپرست پرسپولیس در پایان درباره دیدار این هفته برابر تیم گل گهر و احتمال رویارویی دوباره با استقلال ظرف روزهای آینده خاطرنشان کرد: شاید در این مرحله برابر تیمی از دسته پایین‌تر بازی کنیم اما به هیچ‌وجه بازی آسانی نداریم. آنها تیم لیگ برتری مثل سپاهان را حذف کرده‌اند. این بازی هم در شرایط سختی انجام می‌شود. ورزشگاه محل برگزاری این بازی امکانات مطلوبی ندارد و امیدواریم حداقل تدابیر لازم اندیشیده شده باشد. کادر فنی و بازیکنان ما هم مشکلی برای انجام یک دربی دیگر در فاصله نزدیک ندارند اما اول به این بازی فکر می‌کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)