مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس گفت: براي شکست تيم فوتبال مس در اولين ديدار خود در ليگ نهم برنامه خاصي داريم.

محمود خوردبين اظهار داشت: هر چند که بازي در زمين مس کرمان کار را براي ما دشوار مي سازد و ما نمي توانيم در مقابل تماشاگران انبوه خود بازي کنيم، با اين حال تيم ما از هر لحاظ آماده است و تصور نمي کنم مشکل خاصي در اين ديدار براي کسب امتياز داشته باشيم.


وي ادامه داد: اعضاي کادر فني تيم در جلسات خود حريف را به خوبي آناليز کرده و شناخت خوبي از بازيکنان اين تيم به دست آورده اند تا با استفاده از نقاط ضعف آنها در اولين ديدار خود پيروز شويم.
سرپرست پرسپوليس در خصوص عملکرد کرانيکار، ‌سرمربي جديد اين تيم تاکيد کرد:
بر خلاف شايعات منتشر شده در بدو همکاري کرانيکار، وي يک مربي منظم است و از دانش بالايي نيز سود مي برد. ضمن اينکه وي توانسته است با دستياران ايراني خود به خوبي ارتباط برقرار کند تا با همکاري آنها تيم را براي پيشرفت آماده تر کند.
خوردبين در پاسخ به انتقادات برخي از کارشناسان مبني بر اينکه تيم پرسپوليس ستاره هاي زيادي را از دست داده است يادآور شد: بايد بدانيم همان کساني که امروز آنها را ستاره مي دانيم، روزي همانند همين بازيکنان جوان و جوياي نام بوده اند که با تيمي به نام پرسپوليس به اين درجه رسيده اند. آنها بايد بدانند که اين پرسپوليس است که به بازيکنانش شخصيت مي دهد و نه برعکس.
وي در پايان با اشاره به اينکه کرانيکار هنوز ترکيب خود را براي بازي روز پنجشنبه تعيين نکرده است، گفت: هر چند که سرمربي تيم از بازيکنان به خوبي شناخت پيدا کرده است اما هنوز ترکيب بازي برابر مس مشخص نيست. تصور مي کنم اين ترکيب بعد از تمرينات امروز و فردا و قبل از اعزام به کرمان مشخص شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)