مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست سابق تيم پرسوليس تهران گفت: در صورت رفتن دنيزلي به پرسپوليس حاضرم دوباره به عنوان سرپرست به فعاليت در تيم محبوبم بپردازم.

 

محمود خوردبين با اعلام اين مطلب گفت: پس از اعلام عدم نيازم از سوي دنيزلي مسئولان باشگاه براي اداي احترام به بنده پست مشاور فني مديرعاملي را پيشنهاد کردند که به هيچ وجه اين پست فرماليته را نمي پذيرم.

 

وي در خصوص نتايج اين فصل سرخپوشان اظهار کرد: نتايج گرفته شده پرسپوليس در فصل جاري بي سابقه بوده و دنيزلي براي تغيير ساختار تيم به زمان نياز دارد و اميدوارم بتواند به وضعيت سرخپوشان سر و سامان مطلوبي بدهد.

 

سرپرست سابق تيم پرسوليس تهران برگزاري ليگ برتر با 16 تيم را مناسب ارزيابي و اضافه کرد: اگر تعداد تيم هاي به 16 تيم کاهش يابد هم سطح فني مسابقات بالاتر رفته و هم فشردگي مسابقات کاهش مي يابد.

 

خوردبين همچنين با بيان اينکه اکنون به عنوان سرپرست تيم واليبال گسترش نوين کشاور تهران به فعاليت مي پردازد، تصريح کرد: تيم واليبال گسترش نوين کشاور تهران از ابتداي فصل با نظارت و مديريت بنده بسته شده است و به دليل اينکه کارمند بانک کشاورزي هستم پس از جدايي از جمع سرخپوشان وظيفه سرپرستي اين تيم را پذيرفتم.

 

وي در پايان عملکرد تيم واليبال نوين کشاور را در اين فصل از رقابت ها دور از انتظار دانست و عنوان کرد: به هيچ وجه از نتايج بدست آمده رضايت ندارم و بايد در ادامه رقابت ها بتوانيم عملکرد خود را بهبود بخشيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)