پرسپولیس نیوز :  سرپرست تیم پرسپولیس می‌گوید پنالتی که داور به ضرر تیمش گرفت درست نبود.

 محمود خوردبین پس از شکست پرسپولیس مقابل سایپا گفت: وقتی بازیکن پنالتی‌اش را گل نمی‌کند به مربی چه ارتباطی دارد؟ البته هواداران هم حق دارند ناراحت شوند. تماشاگر به ورزشگاه می‌آید که پیروزی تیمش را ببیند. آنها حق دارند که ناراحت بشوند. باز خدا را شکر که هواداران بی‌غیرت گفتند و چیز دیگری نگفتند.

وی درباره پنالتی سایپا هم گفت: صد درصد پنالتی نبود. من به شما قول می‌دهم آن صحنه هند اتفاق نیفتاد و اگر غیر از این بود هرچیزی خواستید بگویید. حال باز هم کارشناسان داوری می‌توانند قضاوت کنند. اگر پنالتی بود هرچه می‌خواهید بگویید. چه فایده‌ای دارد که بخواهیم به داوری اعتراض کنیم.

 

وی درمورد اینکه پرسپولیس در رده چهاردهم قرار گرفته، خاطرنشان کرد: رتبه مهم نیست، ما باید از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم. به سرمربی چه ربطی دارد که بازیکن از موقعیت‌های استفاده نمی‌کند.

خوردبین درباره نوع پنالتی زدن بازیکنان تیمش هم گفت: مهدی طارمی گلزن تیم ملی است. یک مربی چه کار می‌تواند بکند؟

او همچنین اضافه کرد: حال و هوای تیم ملی در مغز بازیکنان ماست. آنها به اردوی تیم ملی رفتند و نظم تیمی ما به هم خورد. نمی‌خواهم بگویم که عدم نتیجه‌گیری ما به خاطر تیم ملی است اما خود بازیکن حال و هوایش عوض شده است.

 

وی درمورد اینکه چه زمانی قرار است مشکل گل نکردن پنالتی‌ها در پرسپولیس به پایان برسد، گفت: مهدی طارمی گل‌زن تیم ملی است و مربی دیگر چه کاری باید انجام بدهد. بازیکنان ملی‌پوش ما هنوز در حال وهوای تیم ملی هستند. نمی‌خواهم بگویم تیم ملی مقصر بود، اما بازیکنان‌مان هنوز در آن فضا هستند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)