پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم پرسپولیس گفت:حضور نوروزی در دربی خبر خوبی برای تیم ماست.

 محمود خوردبین در پایان تمرین امروز پرسپولیس درباره انتقاداتی که نسبت به ترکیب پرسپولیس در مقابل گسترش فولاد شده بود، اظهار داشت: انتخاب ترکیب نظر سرمربی تیم است و به کسی ارتباطی ندارد که چرا ما بازیکنان ذخیره خود را در برابر گسترش استفاده کردیم و بهتر است کسی کاسه داغ تر از آش نشود. اگر در بازی گسترش، بازیکنان اصلی ما دچار مصدومیت می شدند، و نمی توانستند به بازی  حساس روز جمعه برابر استقلال و همچنین مسابقه لیگ قهرمانان در برابر الهلال به میدان بروند، چه کسی جوابگوی هواداران ما بود.

سرپرست پرسپولیس در ارتباط با مسابقه روز جمعه مقابل استقلال گفت: شرایط تیم ما بسیار خوب است و تیم ما آمادگی بالایی دارد. امیدواریم که بتوانیم نتیجه را به نفع خود خاتمه دهیم.

خوردبین در رابطه با حضور هواداران پرسپولیس در این بازی خاطرنشان کرد: از آنها می خواهم که به استادیوم بیایند و تنها تیم خود را تشویق کنند. همچنین هیچ حرکت حاشیه ای انجام ندهند. زیرا با تشویق بازیکنان سبب می شوند که تیم بازی خوبی انجام داده و نفرات روحیه بگیرند.کری یکی از قشنگی های فوتبال است. در صورتی که با بی احترامی به یکدیگر همراه نشود.

سرپرست تیم پرسپولیس درارتباط با مسابقه معروف شش تایی ها اذعان داشت: این بازی وجود داشته و فیلم آن نیز موجود می باشد. من هم خودم هم در آنجا بودم و عکس های آن بازی نیز وجود دارد.

خوردبین در خاتمه گفت: خوشبختانه هادی نوروزی هم با ما تمرین کرده است و امیدواریم شرایط او به سرعت بهبود یابد.حضور نوروزی در دربی خبر خوبی برای تیم ماست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)