محمود خوردبین، اظهار داشت: این روزها که اخبار پرسپولیس را در خبرگزاری‌ها و شبکه‌های اجتماعی دنبال می‌کنم، می‌بینم که هواداران نگران شرایط تیم بعد از نقل و انتقالات هستند. البته که این نگرانی قابل درک است ولی به نظرم نباید تا این حد نگران بود.

وی در گفتگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: در این چند سال همیشه پیش آمده که بعضی ستاره‌ها به هر دلیل جدا شدند. در جذب بازیکنان هم اتفاقا در این چند سال کمتر از هر زمان دیگری از تاریخ پرسپولیس، سوپراستار و بازیکن اسم و رسم‌دار گرفته‌ایم ولی بیشتر از همیشه بازیکن ستاره تحویل داده‌ایم. به نظر من حواس یحیی گل‌محمدی هم جمع است و باز هم بازیکنان خوبی انتخاب کرده است. در هر صورت باید به او اعتماد کنیم. بازیکنی که رفت، دیگر رفته و ان‌شاءالله روی فرم و آماده دوباره برمی‌گردند ولی الان تمرکز همه ما باید روی حمایت از تیم باشد. اگر می‌خواهیم به پرسپولیس کمک کنیم، باید امروز هوای بچه‌ها را داشته باشیم و کنارشان بمانیم.

سرپرست پیشین و مرد کارکشته پرسپولیس ادامه داد: به نظرم خیلی مهم است مربی با شناختی که دارد، بازیکنی بیاورد که بتواند درجه یک شود و ظرفیتش را داشته باشد. در چند مورد هم دیدیم که همین‌طور شد و این موفقیت، سهم خود یحیی گل‌محمدی است. او باز هم این کار را خواهد کرد. صد البته ما بازیکنانی می‌خواهیم که خیلی سریع بتوانند جا بیفتند و از پس بازی‌های مهم و سنگین لیگ قهرمانان بر بیایند؛ چون فرصت زیادی هم در کار نیست. یک نگاه پرسپولیس باید به این بخش کار باشد و از سوی دیگر، تیم هم بسته شد و دیگر زمان بحث و جدل نداریم. باید از تیم و بازیکن حمایت کنیم که از نظر ذهنی و روانی آماده شوند.

پیشکسوت پرافتخار پرسپولیس، خاطرنشان کرد: برای موفقیت همه چیز به این جا ختم نمی‌شود. خیلی مهم است بین مدیریت و مربیان، ارتباط خوب و هماهنگی باشد. با توجه به مشکلاتی که پرسپولیس دارد، باید یک درک متقابل بین همه ارکان تیم به وجود بیاید. این موضوع در فصل قبل وجود داشت که پرسپولیس توانست از آن شرایط سخت بگذرد و قهرمان شود.

خوردبین در نهایت گفت: به عقیده من، برای رسیدن به موفقیت، همه بخش‌ها مهم هستند و همه افراد داخل تیم و باشگاه نقش دارند. از عوامل زحمتکش کنار تیم گرفته تا مدیران و کارکنان باشگاه. البته نقش هواداران هم بسیار مهم و حیاتی است. پرسپولیس با آن هجمه‌ها و فشارها قهرمان نمی‌شد اگر همه از باشگاه تا تیم صادقانه برای رسیدن به قهرمانی تلاش نمی‌کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)