مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس گفت: اگر جواب آزمايش دوم بازيكن خارجي پرسپوليس هم مثبت باشد قرارداد او با ما فسخ خواهد شد.

 

 

محمود خوردبين پيرامون مثبت بودن نتيجه آزمايش “اوسال” مبني بر مبتلا بودن وي بر بيماري هپاتيت B اظهار كرد: نتيجه اولين آزمايش او در اين رابطه مثبت است. ما يك‌شنبه اين هفته تست ديگري را از او مي‌گيريم كه اگر در آن آزمايش هم نتيجه مثبت باشد، قطعي بودن ابتلاي اين بازيكن به بيماري هپاتيت B محرز است و قراردادش با باشگاه پرسپوليس فسخ خواهد شد.

 

 

وي افزود: قرارداد اين بازيكن به گونه‌اي تنظيم شده است كه اگر وي به بيماري خاصي مبتلا بود و در آينده مشخص شد باشگاه حق فسخ قرارداد را دارد.

  

 

خوردبين با انتقاد از جدايي چند بازيكن پرسپوليس از اين تيم براي حضور در اردوي تيم ملي گفت: در چنين شرايطي ما نمي‌توانيم اين بازيكن را در تمرينات نداشته باشيم و آن وقت به مصاف تيم نفت آبادان برويم. ما از فدراسيون مي‌خواهيم كه اگر برنامه تيم ملي نمي‌تواند تغيير كند لااقل بازي پرسپوليس را به عقب بيندازند تا مشكلي به وجود نيايد.

 

 

وي هم‌چنين درباره‌ي عدم حضور شيث رضايي در ليست 18 نفره تيم پرسپوليس براي بازي با سايپا گفت: اين موضوع قطعا دلايل فني دارد و هيچ مسئله انضباطي نيست كه باعث خروج نام شيث از ليست 18 نفره شده باشد. حتما در تمرينات شرايط فني اين بازيكن به گونه‌اي بوده كه علي دايي چنين تصميمي گرفته است. شايد هم او از عملكرد وي در بازي با صبا راضي نبوده است.

 

 

وي درباره‌ي ديدار پرسپوليس با سايپا نيز گفت: خدا را شكر كه برديم. پرسپوليس واقعا به سه امتياز اين مسابقه نياز داشت تا با داشتن دو برد از سه بازي از كورس رقابت با ساير تيم‌ها عقب نماند. البته نبود تماشاچيان در اين بازي بسيار تاثيرگذار بود. من احساس كردم اينجا شهر مرده‌هاست. به هر حال در مسابقه‌اي كه هم پرسپوليس و هم سايپا واقعا فوتبال بازي كردند خوشحالم كه موفق به پيروزي شديم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)