پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان تاکید کرد که آینده همه چیز را درباره نقل و انتقالات و عملکرد این باشگاه روشن خواهد کرد.

رسول خوروش درباره انتقادات صورت گرفته از سپاهان در فصل نقل و انتقالات گفت: باشگاه سپاهان به وقت خود و در زمان مناسب جواب همه این انتقادات و هجمه‌ای که راه افتاده را می‌دهد.

وی درباره ادعای شیرینی سرپرست پرسپولیس که گفته مواردی در اختیار دارد که نشان می‌دهد قاسم دهنوی بازیکن پرسپولیس است نه سپاهان، اظهار داشت: دهنوی با ما قرارداد دارد و چند روز دیگر قرارداد خود را ثبت خواهد کرد. تا روزهای آینده که این بازیکن قرارداد خود را ثبت می‌کند مشخص می‌شود بازیکن کدام تیم است.

خوروش در مورد اینکه شیرینی اظهار داشته 3 بازیکنی که سپاهان با آنها قرارداد بسته پیش از آن با پرسپولیس قرارداد بسته بودند، عنوان کرد: باز هم تاکید می‌کنم آینده همه چیز را نشان خواهد داد.

سرپرست تیم سپاهان درباره شایعه پیشنهاد این باشگاه به علی کریمی عنوان کرد: باشگاه درباره نقل‎وانتقالات خط مشی برای ما تعریف کرده که هیچ صحبتی درباره شایعاتی که در رسانه‌ها مطرح می‌شود انجام ندهیم. درباره شایعه پیشنهاد سپاهان به علی کریمی هم صحبتی انجام نمی‌دهیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)