سرپرست تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت:در دیدار فردا مقابل پرسپولیس می کوشیم تیم حریف را مقابل تماشاگرانش شکست دهیم و روز بیاد ماندنی را برای فوتبال اصفهان رقم بزنیم .

به گزارش ایرنا؛ ˈرسول خوروشˈروز شنبه در آستانه دیدار تیمش با پرسپولیس تهران در فینال جام حذفی باشگاه های کشور افزود: بازیکنان ما در گذشته نیز نشان دادند که از توانایی بالایی برای رویارویی با بازیکنان تیم های استقلال و پرسپولیس برخودار هستند.

وی به چندین شکست تیم استقلال و پرسپولیس مقابل سپاهان اصفهان در ورزشگاه آزادی اشاره کرد و گفت: این بار نیز قصد داریم با شکست پرسپولیس در خانه حریف، پیروزی شگفت انگیز دیگری را در تاریخ سپاهان ثبت کنیم.

وی همچنین گفت: تیم سپاهان در گذشته پیروزی های شگفت انگیزی را در ورزشگاه آزادی تهران رقم زده است و به نوعی این ورزشگاه ، خانه دوم سپاهان می باشد.

سرپرست تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اظهار کرد: زمین چمن ورزشگاه آزادی تهران از کیفیت خوبی برخوردار است و این موضوع تاثیر بسیار خوبی بر بازی بازیکنان تکنیکی و تاکتیکی سپاهان دارد.

خورورش از ˈمحرم نویدکیاˈ و ˈبولکوˈ به عنوان مصدومان تیمش نام برد و افزود: این بازیکنان از روز گذشته در تمرینات حاضر شدند اما آمادگی آنها 100 درصد نیست و حضور آنها در دیدار فردا مقابل پرسپولیس تهران به نظر کادرفنی بستگی دارد.

وی درباره اظهارات اخیر ˈ محمد رویانیان ˈ مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران مبنی بر مذاکره باشگاه سپاهان با تعدادی از بازیکنان پرسپولیس تاکید کرد: اظهارات مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران کذب محض است و بیان این اظهارات از سوی شخصی که تازه به فوتبال ایران وارد شده است ، تعجب انگیز نیست.

دیدار نهایی جام حذفی فوتبال باشگاههای کشور عصر فردا ( یکشنبه ) بین تیم های پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)