سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: صحبت‌هایی که از فدراسیون می‌شنویم عصاره فکری طرفداران استقلال است.

فارس، رسول خوروش در مورد تعویق 24 ساعته بازی استقلال و داماش گیلان عنوان کرد: ما شدیدا به این تصمیمی که فدراسیون گرفته معترض هستیم. نمی دانیم سازمان لیگ این قانون ها را از کجا می آورد.

وی افزود: فصل گذشته در سردترین روز ایران درحالی که پروازمان از تهران به رشت لغو شده بود و هوا برفی و جاده لغزنده بود فدراسیون مجبورمان کرد با اتوبوس خود را به انزلی برسانیم. چطور سال گذشته قانون این اجازه را به ما نداد تا با 24 ساعت تاخیر مسابقه خود را برگزار کنیم؟

سرپرست تیم سپاهان تاکید کرد: ما با جان خود بازی کردیم و درحالی که اتوبوس در جاده سر می خورد به سمت رشت رفتیم. مگر شب گذشته در جاده ها کولاک بود و یا راهداری اعلام کرد راه ها بسته است که استقلال با اتوبوس خود را به رشت نرساند. این باشگاه یک شب تا صبح فرصت داشت تا به رشت برود. اگر بحث خطرناک بودن جاده است سال قبل برای ما جاده خطرناک نبود؟

خوروش ادامه داد: تصمیمی که فدراسیون گرفته بر خلاف آیین نامه سازمان لیگ است. وقتی تیمی نمی تواند خود را به شهر مسابقه برساند باید 3 بر صفر بازنده اعلام شود. راه برای استقلال باز بوده است. این تصمیم فدراسیون غیر حرفه ای است و می خواهند با چنین کارهایی تیم های تهرانی را اول کنند.

سرپرست تیم سپاهان با اشاره به اینکه فرصت ارسال نامه اعتراضی به فدراسیون را نداشته اند، گفت: فدراسیون با این تصمیمی که گرفته تمرکز تیمی سپاهان را بهم زده است. از هیچی ناراحت نمی شویم جز بی عدالتی. بازیکنان می گویند چطور سال قبل ما را مجبور کردند خود را به رشت برسانیم اما امسال استقلال را مجبور به این کار نکردند. من از بهروان مصاحبه ای خواندم که گفته خستگی راه باعث شده تا تصمیم بگیرند بازی با 24 ساعت تعویق برگزار شود و اگر این صحبت از سوی بهروان حقیقت داشته باشد باید بگویم که چنین صحبتی عصاره فکری طرفداران دو آتشه استقلال است و نباید از زبان اهالی فدراسیون زده شود.

خورش در ادامه این گفت و گو در مورد اینکه گفته می شود باشگاه سپاهان در نامه رسمی به پرسپولیس خواهان جذب شهاب گردان شده، گفت: صحت ندارد. اگر کسانی که این خبر را منتشر کرده اند نامه ای از سپاهان دارند رو کنند.

وی در مورد وضعیت هادی تامینی و احمد جمشیدیان نیز گفت: تکلیف تامینی بعد از بازی امروز مشخص می شود و جمشیدیان هم در جلسه ای با رحیمی تصمیم گرفت در سپاهان بماند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)