سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: محرم نویدکیا مصدوم است اما به بازی مقابل پرسپولیس خواهد رسید.
 

رسول خوروش در گفت‌وگو با  فارس، در خصوص شرایط تیم فوتبال سپاهان پیش دیدار مقابل پرسپولیس گفت: خوشبختانه شرایط تیم خوب است و فقط محرم نویدکیا کمی آسیب دیده که فکر می‌کنم به بازی خواهد رسید.

وی ادامه داد: ما همه نفرات را در اختیار داریم و فقط علی حمودی با ما نیست که باید ببینیم مشکل او حل می‌شود یا نه اما باید بگویم بازیکنان سپاهان شاداب و با انگیزه زیاد تمرین می‌کنند هرچند که با یک امتیازی که از تبریز گرفتیم از وضعیت تیم راضی هستیم.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان درباره دیدار مقابل پرسپولیس هم اظهار داشت: این بازی هم برای ما مثل همه بازی‌هاست و خیلی برای ما فرق نمی‌کند چرا که همه بازی‌های لیگ حساس و مهم است.

خوروش درباره اینکه گفته می‌شود احتمال دارد پیام صادقیان طی یکی دو روز آینده با بخشش مواجه شود و بتواند مقابل سپاهان به میدان برود خاطرنشان کرد: حرکتی که صادقیان انجام داد و داور را زد حداقل باید شش ماه محروم می‌شد اما به جای شش ماه او را سه ماه محروم کردند که یک ماه آن هم بخشیده شد و فکر می‌کنم اگر وضعیت همینگونه ادامه پیدا کند از صادقیان تجلیل خواهند کرد!

وی درباره هماهنگی‌های لازم برای برگزاری دیدار سپاهان مقابل پرسپولیس هم افزود: همانند سایر بازی‌ها 10 درصد از ظرفیت ورزشگاه را به هواداران رقیب می‌دهیم و 90 درصد هم در اختیار خودمان خواهد بود و مطابق معمول یک روز قبل از بازی بلیت‌فروشی خواهیم کرد البته ما تجربه خوبی در زمینه برگزاری بازی‌های بزرگ داریم و این بازی‌ها هم می‌توانیم به خوبی برگزار نماییم.

خوروش خاطرنشان کرد:‌ در باره پاداش این بازی هم صحبت خاصی نشده چرا که مطابق معمول پاداش بازی‌های بزرگ چند درصد بیشتر از پاداش بازی‌های معمولی است.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)