مرجع خبری پرسپولیس :  سفیر ایران در قطر بعدازظهر امروز در هتل محل اقامت سرخپوشان حضور یافت و از کاروان این تیم دعوت بعمل آورد.

سفیر ایران در قطر امروز در هتل سوئیس بل دوحه محل اقامت تیم فوتبال پرسپولیس حضور یافت و با جمشید زارع قائم مقام باشگاه و محمدرضا زادمهر سرپرست تیم دیدار و گفتگو کرد.

سفیر ایران ضمن خیر مقدم به کاروان پرسپولیس طی گفتگویی با جمشید زارع در خصوص محل اقامت سرخپوشان، وضعیت زمین تمرین، شرایط تیم و برنامه های آینده برای دیدار با تیم الغرافه قطر، یکشنبه شب کاروان پرسپولیس را در ضیافتی به سفارت ایران دعوت کرد.

خوش آمدگویی مسئولان باشگاه الاهلی به پرسپولیس

پس از ورود تیم فوتبال پرسپولیس به باشگاه الاهلی، مسئولان ورزشگاه برای خوشاآمدگویی نزد مدیران باشگاه پرسپولیس آمده و ضمن خیرمقدم به آنها کلیه امکانات باشگاه را در اختیار سرخپوشان قرار دادند.

طی دیدار مسئولان ورزشگاه با مدیران پرسپولیس، برنامه های تمرینی سرخپوشان هماهنگ شد و مقرر گردید تیم پرسپولیس چهار جلسه تمرینی دیگر را در این ورزشگاه انجام دهد.

جمشید زارع قائم مقام باشگاه به همراه محمدرضا زادمهر سرپرست تیم و امیر حسینی مدیر رسانه ای سرخپوشان در رقابت های لیگ آسیا با مدیران باشگاه الاهلی دیدار و گفتگو کردند.

در این ملاقات، مسئولان ورزشگاه الاهلی از مدیران باشگاه پرسپولیس دعوت کردند تا از زمین اصلی این باشگاه دیدن کنند. پس از ورود مسئولان باشگاه پرسپولیس به زمین اصلی این مجموعه، خالد شبیب معاون رئیس باشگاه الاهلی به دیدار آنها آمد و کلیه امکانات باشگاه الاهلی را در اختیار سرخپوشان قرار داد.

گفتنی است؛ دکتر محمدرضا زادمهر صعود تیم ملی قطر را به مرحله دوم رقابت های مقدماتی جام جهانی به آنها تبریک گفت.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)