پرسپولیس نیوز : حدود هزار هوادار پرسپولیس پس از برتری برابر مس کرمان در مقابل ورزشگاه باهنر به خوشحالی و جشن و شادی پرداختند.

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته هجدهم لیگ برتر موفق شد با 6 گل مس کرمان را شکست دهد.

پس از این بازی حدود هزار هوادار پرسپولیس در مقابل ورزشگاه باهنر کرمان به شادی و خوشحالی پرداختند و جشن و شادی را در خیابان‌های کرمان راه انداختند.

اتوبوس قرمزپوشان و داوران نیز با اسکورت موتورسواران و ماشین های پلیس به سمت فرودگاه رفت تا به تهران بازگردد.

آتیلا حجازی و مسئولان مس نیز قرمزپوشان را بدرقه کردند.

 

همچنین با وساطت شیرینی و پنجعلی هوادار پرسپولیس که در انتهای بازی وارد زمین شده بود آزاد شد.

 

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی شش بر صفر مقابل مس کرمان و شکستن طلسم ناکامی ها در کرمان به پایکوبی در رختکن پرداختند اما علی دایی به محض رسیدن به رختکن یک نکته اخلاقی و جوانمردانه را با آنها در میان گذاشت.

دایی به شاگردانش گفت: شادی و خوشحالی از برد پرسپولیس حق شماست. شما زحمت کشیدید و ما از شما ممنونیم اما یک نکته را فرموش نکنید. فوتبال از این اتفاقات زیاد دارد. توپ گرد است و زمین دراز. یک وقتی می بازی و یک وقتی هم مثل امروز با شش گل می بری. من از شما درخواست می کنم احترام تیم حریف را نگه دارید و در مصاحبه هایتان روی این موضوع دفت داشته باشید. همین پارسال من با راه آهن به کرمان آمدم و چهار گل خوردیم ولی حالا شش گل زده ایم. در فوتبال از این اتفاقات زیاد می افتد. در مصاحبه هایتان طوری صحبت نشود که احترام تیم حریف و شرایط آنها را حفظ نکنید.

سیدجلال حسینی هم درباره پاداش برد با من صحبت کرد و آن را پیگیری می کنم. پس از صحبت دایی بازیکنان پرسپولیس برای سرمربی تیم خود دست زدند و تاکید کردند که موارد مورد نظر دایی را رعایت خواهند کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)