پرسپولیس نیوز : پیشکسوت داوری اظهار کرد جاگیری‌های داور دیدار پرسپولیس و سیاه جامگان خوب نبوده و اخراج بازیکن سیاه جامگان به اشتباه انجام شد.

جعفر خوشرو کارشناس داوری فوتبال درباره داوری دیدار تیم‌های پرسپولیس و سیاه جامگان مشهد که با نتیجه ۳ بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید، اظهار کرد: داوری این دیدار خیلی مشکل داشت. نمی‌دانم حاج ملک چه حالی در این بازی داشت. معمولا در ۲۰ دقیقه ابتدایی بازی به داوران توصیه می‌شود مرتب سوت بزنند ولی این توصیه برای بازی‌های پرتنش است. در حالی که دیدار پرسپولیس و سیاه جامگان منصفانه دنبال می‌شد و نیازی به این کار نبود.

او ادامه داد: در دقیقه ۴۷ یک پنالتی به نفع پرسپولیس گرفته نشد که برای من عجیب بود چرا این صحنه را پنالتی نگرفت. همچنین در صحنه‌ای که مهدی طارمی با دروازه‌بان سیاه جامگان تک به تک شد و دروازه‌بان با سر توپ را زد حاج ملک به خاطر عدم آمادگی جسمانی در ضد حمله عقب ماند و از فاصله دور این صحنه را هند گرفت. البته خوشبختانه کمک داور در این صحنه به او کمک کرد و او را از اشتباهش مطلع کرد.

این پیشکسوت داوری با بیان اینکه حاج ملک نتوانسته در نیمه دوم یکنواخت قضاوت کند نیز گفت: در این نیمه اخطاری که به سید جلال حسینی در دقیقه ۹۰ داده شد، درست نبود. همچنین اخطاری که به بازیکن سیاه جامگان داده و باعث اخراج او شد اشتباه بود و در قوانین برای این صحنه کارت زرد اعمال نمی‌شود. نکته عجیب دیگر این بود که حاج ملک با خود اسپری نیاورده بود و در صحنه‌ای که در پایان بازی پشت دروازه سیاه جامگان خطا اعلام کرد، بازیکنان این تیم با توپ تنها ۵ متر فاصله داشتند و فاصله قانونی رعایت نشده بود.

خوشرو در پایان با بیان اینکه مسابقه‌های لیگ برتر به عنوان جام خلیج فارس دنبال می‌شود نیز عنوان کرد: برای من عجیب بود که چرا نشان جام خلیج روی سینه داور درج نشده بود. داور باید این نشان را درج کند. در کل حاج ملک قضاوت خوبی نداشت و در جاگیری‌هایش هم اشتباه کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)