پرسپولیس نیوز : ایمون زاید ایرلندی به دسته 2 آمریکا رفت تا خیال مظلومی راحت باشد او به ایران نمی آید!

ایمون زاید مهاجم ایرلندی اسبق پرسپولیس به لیگ آمریکا رفت تا خیال پرویز مظلومی راحت باشد. ایمون زاید که بزرگترین کابوس دوران مربیگری پرویز مظلومی است با هت تریک معروف در بازی 10 دقیقه ای ، سبب شد تا مظلومی دربی 2 بر صفر برده را درحالی که تیم پرسپولیس دنیزلی 10 نفره بود ، شکست بخورد و نوار بردهایش در دربی هم پاره شود. مظلومی البته فصل بعد از آن هم تجربه ای ناموفق در بندرعباس از همکاری با زاید داشت و این دو مدام دعوای شان شد تا مهاجم ایرلندی بعد از ترک ایران ادعا کند ، مربی استقلالی ها با او مشکل داشته. در نهایت هم این بازیکن که در لیگ مالزی بازی می کرد ، سر از لیگ دسته دوم آمریکا در آورد.

این مهاجم 32 ساله دو ملیتی دو روز قبل قراردادی دو ساله با باشگاه ایندی الون آمریکا در ایالت ایندیاناپلیس امضا کرد و به صورت رسمی به جمع شاگردان تیم هانکینسون پیوست تا فوتبالش را در لیگ دسته دوم آمریکا موسوم به ان ای اس ادامه بدهد.

باشگاه ایندی الون در فصل گذشته رقابت های دسته دوم آمریکا که با حضور 12 تیم برگزار می شود به مقام نهم رسید و حالا تیم هانکینسون امیدوار است با جذب ایمون زاید بتواند مشکلات گلزنی اش را به حداقل رسانده و نتایج بهتری در این فصل از رقابت ها کسب کند. 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)