با وجود هیاهوی فتح الله زاده و رفقا

مرجع خبری پرسپولیس : با وجود هیاهوی بسیار آبی های تهران در فصل نقل و انتقالات آن ها تا کنون عملکرد چندان موفقی در حفظ بازیکنان کلیدی و جذب نفرات جدید نداشته اند. خسرو حیدری و فرهاد مجیدی دو بازیکن تاثیرگذار این تیم در آستانه جدایی از استقلال قرار دارند.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ پس از جدایی فابیو جانواریو، حسین کاظمی، سیاوش اکبرپور و هاشم بیک زاده از استقلال؛ فرهاد مجیدی و خسرو حیدری دیگر بازیکنان تاثیرگذار این تیم هم در آستانه جدایی از جمع آبی پوشان پایتخت قرار دارند.

 

خسرو حيدري و فرهاد مجيدي دو بازيكن موثر استقلال در فصل گذشته تا به امروز نه تنها قرارداد خود را با اين تيم تمديد نكردند كه حتي براي مذاكره پاسخ تماس‌هاي مسوولان استقلال را هم نمي‌دهند.

مجيدي اين روزها حسابي در امارات سرگرم است به شكلي كه فراموش كرده يا شايد هم وقت ندارد پاسپورت خود را براي اردوي اتريش تحويل فدراسيون دهد. خسرو حيدري هم كه به تازگي از سفر تركيه برگشته همه جا مي‌رود غير از باشگاه استقلال تا مبادا مجبور به تمديد قرارداد شود.

 

 

خسرو به بهانه پيشنهاد خارجي امروز و فردا مي‌كند و استقلالي‌ها را سركار گذاشته است. اما جالب اينكه در زمان مديريت واعظ آشتياني همين خسرو حيدري در يك جلسه كوتاه با او به توافق رسيد و قول داد تا پس از بازگشت از سفر تفريحي تركيه رسما قرارداد خود را به ثبت برساند. اين موضوع هم در مصاحبه‌‌هاي آشتياني و هم خود خسرو مطرح شده بود و موضوع كتمان كردني نيست.

اما پس از رفتن واعظ چه اتفاقي افتاده كه حيدري حتي از مذاكره با مديريت جديد اكراه دارد، خود سوال بزرگي را ايجاد كرده است!؟ فرهاد مجيدي هم قرار بود به عنوان كاپيتان استقلال اولين نفري باشد كه تمديد مي‌كند. اما با رفتن واعظ ديگر دلش نمي‌آيد به تهران برگردد.

در رابطه با خسرو حيدري شنيده مي‌شود او قصد تمديد قرارداد با استقلال را ندارد و تمام اين دست دست كردن‌ها براي اين است تا آبي‌ها خودشان قيد او را بزنند و براي ترك اين تيم متهم نشود. حتي شايعه شده جاي خسرو در سپاهان محفوظ است و حتي اگر لازم شود تا آخرين روز نقل‌وانتقالات صبر خواهد كرد تا به اصفهان برود.

 

شايد هم مانع اصلي تمديد قرارداد خسرو با استقلال به اختلاف با پرويز مظلومي برگردد و به هيچ عنوان پاي واعظ يا قلعه‌نويي‌ در اين ماجرا در ميان نباشد. داستان فرهاد مجيدي هم به اين شكل است. او هم كه مي‌داند هرگز نفوذ و قدرت سال گذشته را نخواهد داشت و حمايت‌هاي واعظ و بابايي را پشت سر خود نخواهد ديد به شدت براي تمديد قرارداد نگران است.

 رفتن به تيم‌هاي عربي بهترين گزينه براي كاپيتان استقلال به شمار مي‌رود اما اگر ديديد او جاي استقلال سر از يك تيم ديگر ليگ برتري در آورد چندان تعجب نكنيد. يك شايعه عجيب ديگر هم در خصوص اين دو نفر به گوش مي‌رسد كه البته باور آن كمي سخت است اما به هرحال مطرح است.گفته مي‌شود از شروط حيدري و جباري براي تمديد، بازگشت محمود بابايي مشاور جوان واعظ به باشگاه است!

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)