پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سایر تیم‌ها شده‌اند شعبه دوم و سوم پرسپولیس و همه بازیکنان در حال جدایی هستند و باید دید چه اتفاقی در باشگاه در حال رخ دادن است.

بهزاد داداش زاده در گفت‌وگو با میزان، درباره شرایط پرسپولیس پیش از آغاز فصل جدید، اظهار داشت: پرسپولیس در مقطع کنونی شرایط ایده‌آلی ندارد و باید ببینیم آیا باشگاه بودجه کافی برای خرید بازیکن را در اختیار دارد یا اینکه همه چیز به امان خدا رها شده.

وی ادامه داد: از نظر من هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با هواداران صادق نیست و همه ما به نحوی در حال بازی خوردن هستیم. سایر تیم‌ها شده‌اند شعبه دوم و سوم پرسپولیس و همه بازیکنان در حال جدایی هستند و باید دید چه اتفاقی در باشگاه در حال رخ دادن است. ما اصلاً نمی‌دانیم هیئت مدیره باشگاه چه کسانی هستند و اصلاً نمی‌دانیم درویش می‌ماند یا می‌رود. از سوی دیگر باید دید که آیا درویش بازیکنی را زیر نظر دارد و اینکه مالک باشگاه پولی در اختیار مدیرعامل قرار می‌دهد یا خیر. باید شفافیت را در دستورکار قرار دهند وگرنه سال بسیار بدی برای پرسپولیس رخ خواهد داد.
خصلت بازیکنان امروزی این است که به دنبال پول بیشتر بروند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با نقل و انتقالات باشگاه، تصریح کرد: تنها کاری که فعلاً مدیریت انجام داده خرید یک مربی خارجی است. به هر حال گاریدو به خوبی با فضای رقابتی آسیا آشناست و می‌داند چگونه تیم را هدایت کند تا در آسیا به مشکل نخوریم، اما با توجه به بازیکنانی که او در اختیار دارد چگونه باید انتظار بهترین‌ها را از او داشته باشیم؟ باید او را توجیه کنند که سرمربی یک تیم پرافتخار و محبوب شده و هر بازی هزاران نفر در ورزشگاه برای این تیم حضور پیدا می‌کنند و میلیون‌ها نفر در ایران بازی تیمش را نگاه می‌کنند. درباره بازیکنان باید بگویم که آنطور که باید و شاید حفظ نشدند و شاکله اصلی تیم را تا حد زیادی از دست دادیم. خصلت بازیکنان امروزی این است که تیم را در موقعیت‌های حساس رها کنند و بروند. تعصب واژه ناآشنای فوتبال ایران است و بازیکنان به عشق پول با تیم‌ها قرارداد می‌بندند. رفتن برخی بازیکنان به سود پرسپولیس است تا ماندنشان!

آن‌هایی که باید می‌ماندند رفتند

داداش‌زاده با بیان اینکه باید خلاء‌های موجود در نقاط ضعف پرسپولیس رفع شود، عنوان کرد: ما باید در نقل و انتقالات یک گلر درجه یک جذب کنیم، برای دفاع چپ و راست هم بازیکن جذب کنیم. بعد از رفتن ترابی ما به یک هافبک بازیساز و طراح درجه یک نیاز داریم. تمدید با بازیکنان روند خوبی دارد، اما آن‌هایی که باید می‌ماندند رفتند و این خوب نیست. درباره رامین رضائیان نباید تند صحبت کرد، به هر حال بازیکن به سمتی می‌رود که پول بیشتری گیرش بیاید. شاید در برنامه‌های پرسپولیس نبوده یا اینکه باشگاه توان پرداخت پول او را نداشته؛ به هر حال برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. باید گاریدو بنشیند و خواسته‌هایش را بگوید و مدیریت موظف است که بازیکنان مدنظر او را جذب کند. فصل سختی برای پرسپولیس خواهد بود و باید یک مدیریت بحران داشته باشیم.

بعید است تا پایان فصل در همه بازی‌ها var داشته باشیم

وی در رابطه با مشکلات ورود var به فوتبال ایران، متذکر شد: هر وقت درباره ورود var صحبت کردند هیچگاه به واقعیت نرسیده. ابتدا گفتند اولین هفته را با var شروع می‌کنند و بعد‌ها مشخص شد که هفته چهارم این اقدام عملی می‌شود! یکسری زد و بند می‌کنند و نمی‌گذارند فوتبال ایران پیشرفت کند. تا زمانی که این تکنولوژی به فوتبال ما نیاید ما پیشرفت نخواهیم کرد و این زد و بند‌ها وجود خواهد داشت. بعید می‌دانم تا پایان فصل هم var را بیاورند، اما امیدوارم یکبار برای همیشه روی حرفشان بایستند و در راستای پیشرفت فوتبال قدم بردارند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: با چند تیم صحبت کردیم و برنامه ریزی شده تا هدایت یکی از تیم‌های لیگ ۲ و یا لیگ یک را بر عهده بگیرم، اما یکسری دلالان از آنجایی که من صادقانه کار می‌کنم نمی‌خواهند من جزو گزینه‌ها باشم و کارشکنی می‌کنند. این اتفاقات همواره در فوتبال ایران رخ می‌دهد و متأسفانه باعث می‌شود پیشکسوتان از باشگاه محبوبشان دور باشند و یکسری افراد که فوتبالی نیستند در رأس کار قرار بگیرند. امیدوارم یک عدالتی صورت بگیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)