پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هواداران از تیم پرسپولیس قهرمانی لیگ را نمی‌خواهند و فقط به دنبال این هستند که تیم بتواند در آسیا حرفی برای گفتن داشته باشد.

بهزاد داداش‌زاده در گفت‌وگو با ایرنا، در خصوص وضعیت نقل‌وانتقالات باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: خوشبختانه بازیکنانی خیلی خوبی جذب شدند و این اتفاق مثبتی برای پرسپولیس است. امیدوارم در لیگ بیست‌وچهارم این بازیکنان بتوانند به تیم کمک کنند. البته نمی‌دانم چرا برخی دنبال دلالی هستند و بازیکنانی که در حد پرسپولیس نیستند را به این تیم معرفی می‌کنند.

وی در مورد مشخص شدن برنامه‌ بازی‌های پرسپولیس در لیگ، گفت: فرق نمی‌کند پرسپولیس با چه تیمی بازی می‌کند ولی امیدوارم تیم بتواند در اولین بازی لیگ بیست‌وچهارم پرقدرت بازی‌ها را شروع کند. هواداران از تیم پرسپولیس قهرمانی لیگ را نمی‌خواهد و فقط به دنبال این هستند که تیم بتواند در آسیا حرفی برای گفتن داشته باشد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه برخی از باشگاه‌ها خواهان افزایش سقف بودجه هستند، یادآور شد: خیلی خوشحالم که مدیرعامل باشگاه در این جلسه با این موضوع مخالفت کرد و امیدوارم سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در مورد این موضوع محکم بایستند و نگذارند این قانون تغییر کند. خواهشمندم مسئولان فوتبالی در این موضوع اقتدار خود را نشان دهند.

داداش‌زاده در خصوص جذب چند بازیکن جوان از سوی این تیم، بیان کرد: شک ندارم اگر این بازیکنان امسال بازی کنند و بتوانند کسب تجربه کنند در سال‌های آینده می‌توانند بهترین‌های ایران شوند و پرسپولیس جایی است که بازیکنان را به فوتبال دنیا معرفی می‌کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)