پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس شایستگی برد در دربی را داشت و حالا باید برای پیروزی مقابل پاختاکور برنامه ریزی کنیم.

بهزاد داداش‌زاده در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس در دربی ۱۰۴، اظهار داشت: به نظرم پرسپولیس شایستگی برد داشت و این از کسی پوشیده نیست و همه بازیکنان و کادرفنی سرخ‌پوشان مصمم بودند تا ۳ امتیاز ارزشمند این بازی را کسب کنند.

وی افزود: بازی از نظر من خوب بود و ۲ تیم تلاش خودشان را کردند تا روی دروازه یکدیگر حمله کنند و ما موقعیت‌های خوبی از ۲ تیم دیدیم. پرسپولیس بابرنامه‌تر بازی کرد و دلیل آن تنها آرامشی بود که در اردوگاه سرخ‌پوشان وجود داشت و همه یکدل شدند تا این بازی را با برد پشت سر بگذارند. در سوی مقابل استقلال درگیر حواشی متعددی بود و بزرگ‌ترین ضربه را از همین موضوع خورد. خوشحالم که باشگاه پرسپولیس مقابل هواداران سربلند از دربی بیرون آمد و بعد از این خوشحالی باید آماده دیدار با پاختاکور شویم.

رامین رضاییان خوب است، اما قلعه‌نویی یک چیزی می‌دانست که او را دعوت نکرد

پیشکسوت سرخ‌ها در بخشی با بیان اینکه خدای بالاسر ما، خدای خوبیست، تصریح کرد: نمی‌خواهم از کیفیت رامین رضاییان ایراد بگیرم، چرا که او بازیکن توانمندی است و وزنه سنگین استقلال حساب می‌شود، اما وقتی قلعه‌نویی لیست تیم ملی را اعلام کرد و نام رضاییان نبود؛ همه او را متهم کردند و با انتقاد‌های فراوان از او خرده گرفتند که چرا رامین را دعوت نکرد. پس از این عملکرد رامین باید به سرمربی تیم ملی حق بدهیم چرا که ما مو می‌بینیم و قلعه‌نویی پیچش مو! خدای بالاسر ما، خدای خوبیست؛ چرا که از این طرف مهری با آن همه فشاری که روی او وجود داشت وارد شد و در یک صحنه باعث شد تا پرسپولیس به رستگاری برسد و اینگونه در دل هوادار جا پیدا کرد. بهترین بازیکنان را داریم و این خواست خدا بود که اینگونه هواداران را خوشحال کنیم.

مهری، رامین و کنعانی به تاریخ پیوستند

وی در ادامه عنوان کرد: یاغی معنای خوبی ندارد. نباید لقب بازیکنان سابق که به تیم رقیب رفتند را یاغی بگذاریم چرا که این یک نوع توهین است. مهری به پرسپولیس رقت و رامین به استقلال مثل خیلی از بازیکنان قدیم که این کار را انجام دادند و باید بگویم که کارشان از نظر فوتبالی حرفه‌ای بود. این موضوع که هرکس در استقلال و پرسپولیس در دربی بازی کند به یاد‌ها می‌پیوندد هم مهم است. بازیکنان فوتبال شاید سال‌ها در تیم‌های دیگر بازی کنند، اما آنقدر معروف نشوند، اما در استقلال و به پرسپولیس شما به تاریخ خواهید پیوست. کنعانی، مهری و رامین به تاریخ پیوستند. کاش بازیکنان قدر هواداران را بدانند، چرا که بدون آن‌ها فوتبال لذتی نخواهد داشت. ما هرچه که داریم از هواداران است و خود ما پیشکسوتان نیز مدیون آن‌ها هستیم.
بزرگترین تمدن را داریم و نباید به سمت زمین بطری پرتاب کنیم

بازیکن سال‌های دور پرسپولیس در این خصوص متذکر شد: پرتاب بطری و اشیاء به داخل زمین حرکت خوبی نیست و ما جزو مردم با تمدن و با فرهنگ دنیا هستیم و این رفتار‌ها اصلا شایسته نخواهد بود. ممکن است با این رفتار باعث شویم در مسابقات آسیایی از حضور هواداران محروم شویم. دربی برد و باخت دارد و شاید استقلال دربی بعدی را برنده باشد، پس باید از فوتبال لذت ببریم. بازیکنان باید مراقب احساسات هواداران باشند و با دل و جان برای خوشحالی هواداران بجنگند چراکه آن‌ها سرمایه واقعی باشگاه هستند.

فکر می‌کردند ورزشگاه اراک پاشنه آشیل ما می‌شود که اشتباه کردند

داداش‌زاده با بیان اینکه پرسپولیس در هر زمینی می‌تواند بهترین خود باشد، اظهار داشت: اگر فکر می‌کردند که ورزشگاه اراک پاشنه آشیل ما است؛ سخت در اشتباه بودند چرا که ما در هر زمینی بهترین عملکرد را از خودمان نشان می‌دهیم. اصل دربی این است که در ورزشگاه آزادی برگزار کنیم و انتقال شهرآورد تهران به خارج از پایتخت جذابیت بازی را کم کرد. اراک ورزشگاه خوبی داشتند و چمن نیز کیفیت داشت. دنیامالی وزیر محترم ورزش قول دادند که دربی بعد را در آزادی برگزار می‌کنند که امیدوارم به واقعیت بپیوندد.

گاریدو جنم برد در دربی را داشت

وی در پاسخ به این سوال که دلیل ناکامی استقلال و موفقیت پرسپولیس را در چه چیزی می‌بینید، تاکید کرد: استقلال از ابتدای فصل حواشی زیادی را تحمل کرده و تا حدود زیادی نتوانستند این حواشی را کنترل کنند تا جایی که این حواشی بین بازیکنان استقلال فراگیر شد و تمام روحیه و تمرکز آن‌ها را برهم ریخت. پرسپولیس با یک مربی کاربلد در حال سپری مسیر قهرمانی است. از سبک بازی تیم او لذت می‌بریم. وقتی میان نشست خبری تلفن خود را بیرون می‌آوردو با خانواده خود صحبت می‌کند معلوم است که چه عشقی نسبت به خانواده‌اش دارد و به همین صورت با اعضای ایمش مثل یک خانواده برخورد می‌کند. گاریدو نشان داد جنم بردن دربی را دارد و این برای او خیلی خوب است.

بازی با پاختاکور بسیار مهم است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پایان با بیان اینکه پاختاکور تیم‌های ازبک همیشه ما را اذیت کرده‌اند، خاطرنشان کرد: پاختاکور تیم خوبی است و گذشته هم جزو تیم‌های مدعی جام بوده. هر ۲ تیم بازی قبلی خود را باختند با اینکه تیم پرسپولیس عملکرد خیلی خوبی داشت و اصلا شایسته شکست نبود. الاهلی در زمین خودش تحت فشار قرار گرفته بود و اگر بازی ادامه پیدا میکرد و موقعیت‌های پرسپولیس گل می‌شد، قطعا سرخ‌پوشان پیروز بودند. باید روی نقطه ضعف‌هایمان کار کنیم. اکنون بزرگترین ایراد تیم ما این است که مدافعان ما از پشت غافل می‌شوند و ضد حمله می‌خورند و گاهی رو ارسال‌ها جا می‌مانند. باید این مشکل حل شود. اگر این مورد حل شود قطعا دیگر هیچ تیمی حریف ما نخواهد شد و تیم گاریدو تکمیل می‌شود. بهترین هواداران را داریم و امیدوارم در هر شرایطی از تیم حمایت کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)