بازیکن سابق پرسپولیس و استقلال گفت: امیدوارم مشکل مالکیت مستقل دو باشگاه حل شود تا مجوز حرفه‌ای آنها صادر شود.

بهزاد داداش‌زاده در گفت‌وگو بای آنا، در خصوص شرایط پرسپولیس در لیگ برتر و دیدار با گل‌گهر سیرجان در هفته بیست و دوم لیگ برتر اظهار کرد: پرسپولیس فراز و نشیب زیادی در این فصل داشته و قطعاً تا پایان فصل هم اتفاقات مختلفی در انتظار این تیم است. یحیی گل‌محمدی وقتی دید با ماندن خود در پرسپولیس، آرامش در تیم باقی نمی‌ماند با استعفای خود به تیم کمک کرد تا بتواند خود را در کورس قهرمانی نگه دارد.

وی ادامه داد: با جدایی گل‌محمدی و انتخاب اوسمار به عنوان سرمربی، آرامش در پرسپولیس وجود دارد و با خرید بازیکنانی که تیم به آنها نیاز داشت در نیم فصل دوم شاهد نتایج خوب تیم هستیم. بازی‌های لیگ برتر مدت کوتاهی بابت بازی‌های ملی تعطیل شد و تیم استراحت کرده است. مشکل پرسپولیس در سازمان دفاعی این تیم بود و خط دفاعی آسیب‌پذیر نشان داد. علیرضا بیرانوند هم دیگر آن دروازه‌بان شش‌دانگ نیست و با روزهای اوج خود فاصله دارد. امیدوارم کادرفنی تیم در این مدت روی ضعف‌های خط دفاعی کار کرده باشد تا در بازی با تیم خوب گل‌گهر سیرجان به خصوص اینکه بازی در خانه حریف است شاهد از دست رفتن امتیاز نباشیم.

پیشکسوت تیم پرسپولیس در خصوص واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس و هجمه استقلالی‌ها درباره واگذاری عادلانه تصریح کرد: واقعیت را باید بپذیریم. یک سری مسئولان در استقلال و پرسپولیس نفع دارند. چرا ۵۱ درصد سهام دو باشگاه در فرابورس عرضه می‌شود؟ چرا در واگذاری دو باشگاه به دو بانک خصوصی یا دولتی این قدر زمان تلف می‌شود؟ استقلال و پرسپولیس پرطرفدار هستند و درآمد خوبی برای دولت دارند. برای همین واگذاری آنها طول کشیده و به راحتی هم سهام آنها را واگذار نمی‌کنند. پرسپولیس نایب قهرمان آسیا شده، فصل قبل قهرمان سه گانه شده، بعد اول فصل مشکل مالی داشت. چرا درآمدهای واقعی به قهرمان ایران تزریق نشده است.

داداش‌زاده افزود: امیدوارم تا ۵ اردیبهشت موضوع واگذاری حل شود. مسئله مهم این است که هیچ وقت مشخص نیست چقدر درآمد نصیب پرسپولیس و استقلال شده، چه میزان بودجه‌ای به آنها داده می‌شود و چقدر بدهی دارند. واقعیت‌ها گفته نمی‌شود و دست دلالان از این باشگاه‌ها کوتاه نمی‌شود. تصمیم گیرنده این دو باشگاه پیشکسوتان و هواداران نیستند و با وجود علاقه‌مندان بی‌شمار، اجازه مستقل بودن به آنها داده نمی‌شود. فقط امیدوارم با حل موضوع واگذاری و مشخص شدن مالک مستقل، مشکل صدور مجوز حرفه‌ای پرسپولیس و استقلال حل شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)