پرسپولیس نیوز :  عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت: طبق آیین نامه با پرسپولیس برخورده شده است.

مهدی دادرس درخصوص فرجام خواهی پرسپولیس درباره آرای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال،افزود: رای کمیته انضباطی طبق قانون صادر شده و هیچ مشکلی نداشت برهمین اساس اعضای کمیته استیناف آن را تایید و ابلاغ کردند.

براساس یک رای از آرای متعدد کمیته انضباطی درخصوص تیم پرسپولیس این تیم به دلیل تخلفات تماشاگران دردیدار برابر استقلال تهران درشهرآورد 79 بایستی نخستین دیدار خانگی خود را بدون حضور تماشاگران برگزار کند.

به گفته وی برهمین اساس دیدارخانگی پرسپولیس برابر تیم ذوب آهن که روز جمعه درورزشگاه آزادی برگزار می شود، بدون حضور تماشاگران خواهد بود.

عضوکمیته استیناف فدراسیون فوتبال درباره اظهارات حمیدرضاسیاسی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مبنی براینکه این دیدار به طور حتم با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد نیز گفت:اینکه آقای سیاسی اظهارمی دارند ما با تماشاگربه استادیوم می رویم اصلا درست نیست همه باید به قانون احترام گذاشته وتابع آن باشند.

دادرس اضافه کرد:درست است که ایشان باآمدن به تیم پرسپولیس می خواهند به فوتبال کشور کمک کنند اما باید قبل از این بپذیرند همه دربرابر قانون یکسانند و به آن احترام بگذارند.

وی درباره تازه ترین دیدار مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال وقول مساعد وی برای فرجام خواهی این باشگاه نیز گفت: شنیدم آقایان با رییس فدراسیون نشست داشتند اما کسی به کمیته استیناف نیامد.

وی تاکیدکرد: البته اگر درکمیته استیناف هم حضور پیدا می کردند بازهم چیزی فرق نمی کرد.

عضوکمیته استیناف بااشاره به تخلفات متعدد درپرونده تیم پرسپولیس اظهار داشت: پرونده این تیم به دقت بررسی و تمامی اعضا به درستی به رای کمیته استیناف درباره این باشگاه اذعان داشتند برهمین اساس آرای صادره تایید شد.

بدین ترتیب تیم پرسپولیس علیرغم اظهارات حمید رضا سیاسی مبنی براینکه بازی تیمش درروز جمعه برابر تیم ذوب آهن با حضور تماشاگران برگزار می شود رد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)