مرجع خبری پرسپولیس : رئیس سابق، نایب رئیس فعلی را لو داد.

گزارش‌هایی که به طور مشترک در بیشتر روزنامه‌های ورزشی و سیاسی نوشته شد، بخشی کلیدی را در دل خود نداشت. تقریباً همه این گزارش‌ها بر اساس آن چیزی نوشته شده بود که خبرگزاری‌ها پس از پخش برنامه بامدادی شبکه دو منتشر کرده بودند؛ اما این خبر در همین مرحله یعنی در مرحله خبرگزاری‌‌ها فیلتر شده بود.

تابناک در این باره گزارش کاملی ارائه کرده و در این باره می‌نویسد: محمد دادکان که این روزها برای گرفتن پست در سازمان ورزش بازی می‏خورد و مشخص نیست تکلیفش در انتهای این بازی چه باشد، گفت‌و‌گوی تندی را در رسانه‏ ملی داشت که بازتاب تقریباً کاملی در تمام روزنامه‌های ورزشی داشت اما بخشی از این گفت‌وگو تقریباً از سوی همه این روزنامه‌ها حذف شد. این بخش از سوی اکثر رسانه‏های گروهی به دلایل کاملاً مشخص حذف شد تا رویکرد رسانه‏های ورزشی در این ایام پیرامون کیفیت حمایت یا نقد وضعیت این فدراسیون کاملاً مشخص شود.

محمد دادکان پس از مصطفی جزو مدیران خوش شانس بود، چرا که پس از دوران مدیریتش که با تلخی تعلیق فوتبال ایران پایان یافت، با حضور مدیرانی ضعیف، عملکردش، موفق جلوه داده شد. او که سکوت را از مدتی پس از برکناری‏اش در دستور کار قرار داده بود، از مدت‏ها پیش لب به سخن گشود و مسائلی را مطرح کرد که هم‏اکنون بر سر راه بازگشتش به فوتبال چالش‏زا شده و برخی با در دست گرفتن نسخه‏ای از همین مصاحبه‏ها درصدد تخریب وجهه شخصی هستند که رئیس آینده فدراسیون فوتبال لقب گرفته.

در این میان دادکان با حضور در رسانه ملی مسائلی را مطرح کرد تا نشان دهد خطابش پیش از این به علی‏آبادی و کفاشیان بوده و کاری با بالاتر از اینها ندارد. او رئیس سابق دستگاه ورزش را شاگرد مردود خود خواند و مدیریت کفاشیان را با تفاسیر مختلف از جمله آنکه نابودی دایی و مایلی‏کهن ثمره مدیریت پس از او هستند به چالش کشاند و ناکارآمد خواند. گفته‏های دادکان توسط رسانه‏های الکترونیک و سپس از سوی رسانه‏های مکتوب فاقد یک جمله کلیدی بیان شده توسط رئیس سابق فدراسیون فوتبال بود. دادکان در میانه حرف‏هایش پیرامون مدیریت فدراسیون فوتبال گفت: «آقای تاج با من تماس گرفت که اگر من رئیس فدراسیون شدم کاری کنم که او بماند. من واقعاً مانده‏‏ام از این سفارش».

نکته جالب درباره این بخش سفارشی بود که مسئولان برای حذف این بخش از صحبت‌های دادکان به خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها انجام داده بودند. هنوز مطلب روی خروجی خبرگزاری‏ها قرار نگرفته بود که یک شخص مسئول در تماسی با تعدادی از رسانه‏ها گفت آقای دادکان مسائل خصوصی را مطرح کرده و خواهش کرد این جمله به کلی حذف شود تا شاهد یک بایکوت خبری حساب شده باشیم. به این ترتیب این جمله در اکثر رسانه‏ها از قلم افتاد. در این ایام اکثر رسانه‏های ورزشی بازی خود را می‌کنند؛ یکی از دادکان حمایت می‌کند، دیگری علاوه بر دادکان قدری هم حبیب کاشانی را در نظر دارد و آخری هم تلاش می‌کند تنها سر فدراسیون را بزند تا آسیبی به تاج و نبی نرسد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)