مرجع خبری پرسپولیس : محمد دادکان هم به صف حامیان علی دایی پیوست.

 

درحالی که پس از شکست پرسپولیس در داربی مدام شایعاتی درباره ایجاد تغییرات در پرسپولیس در رسانه ها مطرح می شود ، محمد دادکان با دفاع از کاپیتان سابقش در تیم ملی فوتبال ایران او را برازنده نیمکت پرسپولیس دانست.

 

پرسپولیس در 5 بازی آخر خود در لیگ برتر تنها سه امتیاز گرفته و در بسیاری از بازی ها در دقایق آخر گل خورده است. این اتفاق و از همه مهمتر شکست این تیم در بازی مهم داربی سبب شد تا در محافل مطبوعاتی از حمید استیلی و حمید درخشان به عنوان جانشینان احتمالی دایی نام برده شود.

 

حتی این شایعه که دایی به دلیل مصاحبه اخیرش با یکی از روزنامه های پرتیراژ ورزشی با انتقادهایی روبرو شده است در محافل ورزشی دهان به دهان گشت. شایعاتی که اگرچه از سوی مسئولان باشگاه تکذیب می شدند اما همچنان رواج داشتند. اتفاقی که سبب شد تا محمد دادکان ، رئیس اسبق فدراسیون فوتبال وادار به واکنش شود و نسبت به پروژه احتمالی عبور از دایی موضع بگیرد.

 

او در این زمینه گفت:«  پرسپولیس دایی تیم برتر داربی بود. حتی مطمئنم که اگر گل این تیم از سوی کمک داور بازی آفساید اعلام نمی شد آنها بازنده بازی نمی شدند. »


او سپس ادامه داد:« دایی لایق ترین فرد برای هدایت پرسپولیس و حتی سمت هایی بالاتر از این است. او با توانایی هایش به این جایگاه دست یافته است. برای مربیگری پرسپولیس پارتی بازی نکرده و مردم هم او را دوست دارند .»

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)