مرجع خبری پرسپولیس : ملاقات دادکان و عباسی طی هفته گذشته به سر انجام رسید و از حالا دادکان را رئیس فدراسیون آینده بدانید.

 

چندی پیش یکی از رسانه ها از ملاقات این دو اخباری را منتشر کرد که بازتاب دیگری نداشت. اخیرا شنیدیم این ملاقات صورت گرفته و دو طرف به توافقاتی هم رسیدند و به احتمال فراوان دادکان در دور بعد رئیس فدراسیون خواهد شد.

البته این همه قاطعیت از رئیس شدن دادکان بر میگردد به فرمالیته بودن انتخابات قبلی طی سالهای گذشته چرا که اغلب این انتخاب ها با رئیسی از پیش تعیین شده همراه بود.

 

ظاهرا این بار هم رایزنی دو طرف بر چنین روالی پیش رفته است و از صحبتهای در گوشی شنیدیم که عباسی به دادکان گفته است” رئیس دور بعد خودتی و همه شرایط برای این بازگشت آماده است “.

 

البته این بار هم انتخابات برگزار می شود ولی از آنجا که وزیر ورزش خواهان رئیس شدن دادکان است احتمال رأی آوردن وی زیاد است و چه بهتر آن که از حالا دادکان را رئیس فدراسیون بدانیم.

 

دادکان با همه ضعفهایش خوبی هایی هم داشت و از همه مهمتر تیم ملی را به جام جهانی برد ضمن اینکه حالا پخته تر از قبل برنامه های بزرگتری برای تیم ملی دارد و صد البته توقع از او هم بالاتر است.

 

این واقعیت را می توان از آخرین مصاحبه کفاشیان با یکی از خبرگزاری ها نیز درک کرد. همانجا که کفاشیان گفت: بعضی ها به یک بار جام جهانی رفتشنان می نازند.و همین جمله کافی بود تا همه بفهمند رقیب کیست.

 

این را هم درپایان بدانید که دادکان در فدراسیون فعلی مخالفانی هم دارد که خیال جدایی ندارند و به نظر می رسد تقابل آنها درادامه کار جریانات تازه ای به راه بیندازد که طی سالهای اخیر نیز مثل آتشی زیر خاکستر شعله ای نهانی داشت و آمده سوزاندن است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)