مرجع خبری پرسپولیس : يكي از مهم ترين كارهاي محمد دادکان در دوران حضور به عنوان رئيس فدراسيون فوتبال، خريد دو ساختمان بزرگ و اهداي آنها به استقلال و پرسپوليس بود.
به گزارش مرجع خبری پرسپولیس، اين کار در نهايت به خانه به دوشي اين دو باشگاه پرطرفدار اما بي پول پايان داد. اين دو ساختمان در شيخ بهايي (پرسپوليس) و سعادت آباد (استقلال) در زمان مديريت حسين قريب و حجت الله خطيب به اين دو باشگاه تحويل داده شد. امروز و در حالي كه نزديك به چهار سال از اين حركت دادكان مي گذرد، زمزمه هايي شنيده شده مبني بر اينكه فدراسيون فوتبال قصد دارد هزينه اين دو ساختمان را از محل درآمدهاي دو باشگاه بردارد. اين تصميم از آنجا رسانه اي شده كه دو باشگاه استقلال و پرسپوليس مصر به دريافت حق خود از بليط فروشي هفتگي در مسابقات ليگ هستند اما سازمان ليگ به نحو عجيبي با اين خواسته مشروع مخالفت مي كند و حتي عزيز الله محمدي رئيس سازمان ليگ ديروز در مصاحبه اي به مديران اين دو باشگاه يادآوري كرد كه محل زندگي فعلي شان از آن فدراسيون است.دادکان اما در اين باره مي گويد:

 «بعيد مي دانم كه آقاي عزيز محمدي در اين باره اينطور كه شما مي گوييد حرف زده باشد. اما طبق آنچه كه اتفاق افتاده، من اين ساختمان را صدساله به دو باشگاه استقلال و پرسپوليس دادم و فدراسيون هيچ حقي در مورد اين دو ساختمان ندارد.» سند اين دو ساختمان كه از محل درآمدهاي فدراسيون خريداري شده بود،‌ در دوره خطيب و قريب به اين دو باشگاه تحويل داده شده است. دادكان در اين باره ادامه مي دهد: «من به خاطر قداست اين دو باشگاه و هوادارانشان، اين دو ساختمان را تقديم آنها كردم.» او در پاسخ به سوالي درباره اينكه آيا به ورزش باز خواهد گشت يا نه، گفت: «ان شاءالله هرچه خدا بخواهد همان مي شود.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)