مرجع خبری پرسپولیس : پيشنهاد غير رسمي دادکان:معاونت سازمان نه،پرسپوليس را به من بدهيد!

پس از معرفي علي سعيدلو به‌عنوان رئيس سازمان تربيت بدني مهمترين بحثي که در محافل ورزشي مطرح شده است،موضوع تغييرات قريب الوقوع در فوتبال کشور مي باشد؛ هر چند سعيدلو تا اين لحظه اظهار نظر رسمي در اين باره نداشته است و تنها چند روز قبل از حضورش در راس سازمان در گفتگو با يک نشريه ورزشي گفته بود:”چهره هاي فوتبالي را به فوتبال برمي‌گردانم

در حالي‌که اخبار و شايعات فراواني پيرامون استحاله در فدراسيون فوتبال کشور به گوش مي رسد، اما علي سعيدلو رئيس جديد سازمان تربيت بدني هنوز در اين‌باره اظهار نظر رسمي نداشته است.

طي روزهاي اخير مباحثي مبني بر بازگشت افرادي چون محمد دادکان، حبيب کاشاني و مصطفي آجورلو و … به صحنه فوتبال به گوش رسيده است،اما بيشتر اين مباحث رنگ و بوي شايعه داشته و از سوي کانالهاي رسمي تاييد نشده اند.

روز قبل بحث بازگشت محمود دادکان به صحنه ورزش به گوش مي رسيد و صد البته برخي چهره هاي تاثير گذار سياسي تلاش هايي را براي بازگرداندن اين چهره به ورزش انجام داده بودند،اما هر بار که دادکان با اين پيشنهاد روبرو شده بود،با گفتن اين جمله کوتاه که “تا علي آبادي باشد،برنمي گردم” آب سردي را بر پيکر پيشنهاد دهندگان ريخته بود.

پس از رفتن علي آبادي از سازمان تربيت بدني و حضور علي سعيدلو به‌جاي وي،بارديگر اين شايعه که دادکان برمي گردد، قوت گرفت،اما در همين حال کمتر افرادي بودند که

 بدانند دادکان و سعيدلو نيز رابطه چندان حسنه اي ندارند و رئيس اسبق فدراسيون فوتبال به دليل برخي از اتفاقات گذشته از دست سعيدلو ناراحت است.

در عين حال يکي از نزديکان رئيس جمهور که دوستي ديرينه اي با دادکان دارد،طي روزهاي اخير راه بازگشت وي به ورزش البته در نقش معاونت سازمان تربيت بدني را هموار ساخته است.

يکي از نزديکان دادکان مي گويد: “بله،به ايشان پيشنهاد همکاري با سازمان تربيت بدني شده،اما مثل هميشه پاسخ او منفي بوده است.”

وي مي افزايد: “آقاي دادکان ضمن احترام به نظر چهره هاي موجه سياسي از قبول اين پيشنهاد امتناع کرده است و براي خود نيز دلايلي دارد.”

اين فرد در ادامه جمله اي جالب بر زبان مي آورد : “آقاي دادکان در يک صورت مي پذيرند به صحنه ورزش برگردد و آن هم مکلف شدن ايشان از سوي رئيس جمهور است.”

گفته هاي اين فرد را در گذر اين خبر مد نظر قرار دهيد که دادکان علاقمند به بازگشت است،اما نه در نقش معاونت سازمان بلکه وي مي خواهد بار ديگر در فوتبال فعاليت کند.

اواخر هفته گذشته از دل شايعات و شنيده ها اين خبر بيرون آمد که دادکان اخيراً در يک جمع دوستانه گفته است:”به جاي معاونت سازمان باشگاه پرسپوليس را به من بدهيد تا بدون يک ريال کمک از سوي سازمان تربيت بدني آن را اداره کنم.”

البته هنوز از واکنش سازمان نشينان به اين پيشنهاد غير رسمي دادکان خبري در دست نيست،اما نزديکان به سازمان معتقدند که عباس انصاريفرد رابطه بسيار خوبي با سعيدلو دارد و بعيد است رئيس جديد سازمان تربيت بدني به راحتي قيد همکاري با وي را بزند.

مطمئناً طي روزهاي آينده صحت و سقم اين اخبار مشخص مي شود و سعيدلو نيز که توجه خاصي به فوتبال دارد، افکار و برنامه هاي فوتبالي خود را هويدا مي کند

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)