مرجع خبری پرسپولیس: برنامه 90 دو هفته پيش ميزبان حبيب كاشاني بود و او خبری را اعلام كرد كه تا پيش از آن لحظه هيچ‌كس از آن اطلاع نداشت.

 

خبر مربوط به توافق كاشاني وفتح‌ا…زاده براي برگزاري داربي دوستانه خداحافظي كريم باقري بود. درست در همان لحظات عادل فردوسي‌پور كه تحليلگر قابلي در مورد موارد اينچنيني است و از چگونگي برپايي چنين مسابقه‌اي اطلاعات كامل دارد روي صندلي‌اش جابه‌جا شد، چانه‌اش را هم كشيد و ابرو بالا انداخت و گفت:«من كه بعيد مي‌دانم اين بازي برگزار شود.»

 

روزهاي پس از آن برنامه يك به يك سپري شدند و كم‌كم مشخص شد كه 24 دي چه روز پرترافيكي براي باقري(به عنوان مشاور سرمربي تيم ملي) است كه همراه ملي‌پوشان در جام ملت‌هاست. همچنين براي پرسپوليس و استقلال كه هر يك در آن روز درگير اردوهاي تداركاتي داخل و خارج از كشور هستند.

 

ابتدا همه از فتح‌ا…زاده خرده گرفتند كه چرا با اطلاع از زمان برپايي اردوي تيمش در تركيه چنين بحثي را پذيرفته كه او گفت براي تنظيم برنامه جديد منتظر تماس و برگزاري جلسه با طرف پرسپوليسي(كاشاني) بوده است اما هيچ خبري از اردوگاه سرخ نشده است.

 

و به همين شكل اين ماجرا همچنان مسكوت باقي مانده است و حالا پرسپوليس در آنتالياست و استقلال هم پنجشنبه راهي همين منطقه مي‌شود.

 

از طرف ديگر با اتفاقات كلان در راس سازمان ورزش و تبديل شدنش به وزارت ورزش و جوانان بايد گفت كه «چه خوش گفت فردوسي‌پور پاكزاد» كه بعيد است چنين بازي حساسي با آن همه تمهيدات امنيتي و غيره بيش از 2 بار در سال برگزار شود.

 

تازه زمانی هم که برگزاری بازی قطعی بود ، اینکه کدام بازیکنان از بین دو تیم در این بازی خداحافظی کنند هم منشا اختلاف بین مدیران دو تیم بود.

 

بنابراين بايد برگزاري احتمالي اين بازي برای خداحافظی کریم باقری را هم به آرشيو اخبار اينچنيني سپرد تا شايد وقتي ديگر…! اين بازي برگزار شود. شايد!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)