مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس با برتری برابر داماش گیلان به مرحله نیمه نهایی جام حذفی باشگاه های کشور راه یافت.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس از سری رقابت های مرحله یک هشتم پایانی جام حذفی از ساعت 14:30 امروز تیم های داماش و پرسپولیس در ورزشگاه عضدی به مصاف هم رفتند که دو تیم در پایان نود دقیقه تلاش به تساوی یک بر یک دست یافتند و تیم پرسپولیس در وقت های اضافه موفق شد میزبان خود را با نتیجه دو بر یک از پیش رو بردارد.

در ابتدای بازی ادمیر آدروویچ در دقیقه 12 تیم میزبان را از حریف خود پیش انداخت اما در دقیقه سی  و سوم سپهر حیدری کار را برای پرسپولیس به تساوی کشاند . اما این سعید حلافی بود که در دقیقه 105 مسابقه گل پایانی بازی و صعود پرسپولیس را به ثمر رساند.

 

 

از  حساس ترین صحنه های این مسابقه می توان به دقیقه دوم اشاره کرد که ضربه اشپیتیم آرفی با برخورد به تیرک افقی پشت خط دروازه فرود آمد که داور از اعلام گل خودداری کرد .

 

تورج حق وردی قضاوت این مسابقه را بر عهده داشت که به مجتبی شیری ، علیرضا محمد و تیاگو فراگو از پرسپولیس و ترکاشوند ، سهرابی و نظیف کار از داماش کارت زرد نشان داد و حاجتی بازیکن داماش را از زمین مسابقه اخراج کرد .

 

شاگردان علی دایی با این پیروزی راهی مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها شدند و در آن مرحله به مصاف برنده دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و راه آهن شهرری می‌روند.

 

شرح گل ها:

1- 0: ضربه امین ترکاشوند را علیرضا حقیقی بصورت ناقص دفع کرد و توپ برگشتی را آدمیر آدرویچ به گل داماش تبدیل کرد.

1-1: روی یک ضربه آزاد، امیرحسین فشنگچی سانتری را به محوطه جریمه فرستاد که توپ با تاثیرگذاری آرفی و برخورد با سپهر حیدری وارد گل شد.

1-2: روی یک ضربه کرنر، سعید حلافی بازیکن تعویضی پرسپولیس با ضربه سر دروازه داماش را برای دومین بار فرو ریخت.

 

ترکیب پرسپولیس : علیرضا حقیقی، علیرضا نورمحمدی، سپهر حیدری، علیرضا محمد، مجتبی شیری، مازیار زارع، حسین بادامکی(تیاگو فراگا)، محمد نوری، هادی نوروزی(سعید حلافی)، امیرحسین فشنگچی(محمد منصوری) و اشپیتیم آرفی

سرمربی : دایی

 

ترکیب داماش : رادانوویچ ، ترکاشوند(هاملت میختاریان) ، حسینی ، مهدوی ، میکاییلی ، سهرابی ، رضایی(افشه) ، حاجتی ، نظیف کار ، آب شک و آدروویچ(امیری)

سرمربی : ناظمی

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)