پرسپولیس نیوز : همزمان با ایام عزاداری بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم زیارت عاشورا و مداحی با حضور قائم مقام باشگاه، جمعی از مسئولان، اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه علمی کاربردی پرسپولیس با همت شورای فرهنگی این مرکز در سالن اجتماعات برگزار شد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس و بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی پرسپولیس در این مراسم پس از قرائت زیارت عاشورا و مداحی، داریوش سودی ریاست دانشگاه پرسپولیس با تبریک سال 1392 به دانشجویان و اساتید اظهار امیدواری کرد که در سال 92 بتوانیم به چشم اندازها و برنامه‌های در نظر گرفته شده دست یابیم.

در ادامه این مراسم بهروز منتقمی قائم مقام باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس فرارسیدن سال 1392 را به جامعه علمی پرسپولیس تبریک گفت و افزود: من از دانشجویان می‌خواهم که با اهتمام و پشتکار خود به توسعه علمی که همانا نیاز و ضرورت جامعه ورزشی کشور است، دست یابند.

وی با تاکید بر اهمیت حضور دانشجویان نخبه و نمونه این مرکز در دوره‌های پیشرفته علمی و ورزشی باشگاه‌ها و دانشگاه‌های خارج از کشور گفت: من به نمایندگی از طرف مدیر عامل باشگاه این قول را می‌دهم که دانشجویان نخبه و نمونه دانشگاه علمی کاربردی واحد پرسپولیس در اردوهای آموزشی ورزشی باشگاه در کشورهای اسپانیا، ایتالیا و برزیل حضور داشته باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)