دنیزلی: میلیاردها دلار خرج می کردید به اندازه لژیونرهای تان نمی توانستید تبلیغ کنید

مرجع خبری پرسپولیس : در ادامه ارائه ویدئوی ویژه برنامه های نوروزی پرسپولیسی ها ، برنامه تحویل سال نو با حضور دنیزلی و مهدوی کیا را آماده کرده ایم.

 

این برنامه که با اجرای احسان علیخانی برگزار شد، علاوه بر ایمن زاید و دیگر هنرمندان پرسپولیسی میزبان سرمربی و کاپیتان پرسپولیس هم بود اما خبری از اعضای کادرفنی و بازیکنان استقلال نبود!

 

در ابتدای گفتگو احسان علیخانی می گوید من خودم در نوجوانان پرسپولیس زیر نظر آقای بیداریان سابقه بازی کردن دارم. در ادامه سوال می پرسد که دنیزلی از سفره هفت سین چیزی می داند یا خیر؟ دنیزلی با خنده جواب می دهد از کره ماه که نیامده ام از ترکیه آمده ام، خوب میدونم چیه!

 

 

گزیده ای از صحبت ها:

* مصطفی دنیزلی می گوید بازیکنانی مثل کریمی و هاشمیان و کیا ، سرمایه هایی بزرگ برای ایران هستند. مربی محبوب و ترکیه ای پرسپولیس گفت: حتی اگر میلیاردها دلار هم هزینه می کردید این قدری که این بازیکنان با هر بازی موفق شان در لیگ آلمان باعث ترویج نام ایران می شدند ، نمی توانستید موفق باشید.

 

* او در این برنامه به سئوالات احسان علیخانی پاسخ گفت. بحث با نوروز پیش رفت. اینکه آیا دنیزلی از 7 سین چیزی می داند؟« این سفره ، سفره برکت است و همه چیزهایی که در آن می گذارید با حرف (س) شروع می شود.» علیخانی درباره سیر و سرکه و … از آقا مصطفی پرسید که او هم گفت:« تو فکر کردی من از کره ماه آمدم؟ من از همین ترکیه آمده ام و آنجا هم این چیزها را داریم! کشور ما هم خیلی از مردم ، 22 مارچ را عید نوروز می گیرند.»

* درباره سئوال های فوتبالی هم دنیزلی گفت:« امسال تمرکز مان روی لیگ قهرمانان است. از روزی که به این تیم آمدم اگر همه بازی ها را می بردیم ، این شانس را داشتیم که در جمع 3 تیم اول باشیم اما دیگر آن اتفاق نمی افتد.»

* علیخانی از رامین آرنگ ، مترجم دنیزلی درباره اخلاق او پرسید و این دو مشغول حرف زدن با هم بودند که یکدفعه دنیزلی گفت:« می خواهید شما دو تا با هم حرف بزنید ، من هم بلند شوم بروم؟» بعد علیخانی پرسید شما که مثل فرگوسن با لنگه کفش کسی را نمی زنید که مربی پرسپولیس با خنده گفت:« می خواهی از روی تو امتحان کنم و این کار را با تو انجام بدهم.» دنیزلی ادامه داد:« هیکل خوبی داری اما زبانت بهتر کار می کند!»

 

مربی پرسپولیس در پایان برای اعضای خانواده اش آرزوی سلامتی کرد و گفت :« به همه آنها سلام می کنم چون الان در ترکیه پای تلویزیون نشستند و این برنامه را می بینند.»

* مهدوی کیا هم در صحبت هایش به ویژگی های دنیزلی اشاره کرد و اینکه بیش از هرچیزی به نظم اهمیت می دهد و همین رمز موفقیت اوست . اینکه دوست دارد با دنیزلی به آخرین آرزوی فوتبالی خود که دو بار تا آستانه رسیدن به آن پیش رفت ، یعنی قهرمانی آسیا برسد.

 

* در ادامه عسل مهدوی کیا ، دختر مهدی هم نوروز را به هموطنان تبریک گفت.

 

در ادامه می توانید ویدئوی کامل این برنامه را به مدت 24 دقیقه از طریق مرجع خبری پرسپولیس تماشا کنید:

 

 

 

 

 

 

{flv}denizli-mahdavikia-norooz[pnnc.ir]{/flv}

 

* برای تماشا نیاز به فلش پلیر دارید.

با تشکر از پرشین فوتبال

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)