اسماعیلی‌فر از اینکه مربیان تیم ملی او را نمی‌بینند دلخور است. دانیال می‌گوید با پرسپولیس سه‌گانه به دست آورد اما قلعه‌نویی حتی یک فرصت هم به او نداد

در روزی که پرسپولیس 4گل به فولاد خوزستان زد، دانیال اسماعیلی‌فر یکی از بهترین بازی‌هایش را به نمایش گذاشت. او در این بازی 2پاس گل داد و نقش مهمی در فاز تهاجمی سرخپوشان داشت. اسماعیلی‌فر در دربی هم یکی از نفرات ثابت پرسپولیس خواهد بود. او که فصل گذشته مزه برد مقابل استقلال را چشیده، امیدوار است که تیمش در این بازی هم برنده از زمین بیرون بیاید. اسماعیلی‌فر در مورد بازی با فولاد، تقابل با استقلال و مسائل مختلف دیگر به سؤالات همشهری پاسخ می‌دهد.

   از بازی با فولاد شروع کنیم که با برد پرسپولیس همراه شد.
در نیم‌فصل دوم بازی‌ها سخت‌تر شده است. فولاد هم تیم خوبی است که در این چند بازی شرایط بهتری پیدا کرده ‌و اصلا بازی آسانی نداشتیم. متأسفانه 2بار گل خوردیم ولی در هر 2بار به بازی برگشتیم و این نشان می‌دهد که پرسپولیس شخصیت تیمی بالایی دارد. از هواداران هم تشکر می‌کنم که ما را حمایت کردند و امیدوارم در بازی‌های بعدی هم آنها را خوشحال کنیم.

   برگزاری دربی هم که در روز چهارشنبه قطعی شد. در این مورد چه نظری داری؟
برای ما فرقی ندارد، اگر بازی می‌گذارند باید برگزار شود. این بازی هم مثل بازی‌های دیگر 3امتیاز دارد ولی قطعا حساسیتش چندبرابر است.
بعد از بازی برخی‌ بازیکنان ازجمله خودت، بابت مشکلات مالی از باشگاه گلایه کردید. مشخص نیست چه زمانی قرار است مشکلات حل شود؟
ما در 4ماه اخیر حتی هزار تومان پول نگرفته‌ایم و نمی‌دانم دیگر باید چه بگویم. الان عید نوروز نزدیک است و همه بچه‌ها انتظار دارند دریافتی داشته باشند. فقط بازیکنان نیستند؛ باید دیگر اعضای تیم ازجمله ماساژور، تدارکات، پزشکان و… را هم درنظر گرفت. مشکلات باشگاه خیلی زیاد است و هر بار که می‌خواهند به لحاظ مالی به ما انرژی بدهند، یک مشکل جدید به‌وجود می‌آید و درصد مبلغ‌مان کم می‌شود و آخرسر هم چیزی به ما نمی‌دهند. امیدوارم باشگاه هر‌چه زودتر مشکلات را برطرف کند.

   فکر می‌کنی دربی را ببرید؟
ما در هر بازی برای برد بازی می‌کنیم. جذابیت فوتبال به این است که هیچ مسابقه‌ای قابل پیش‌بینی نیست و دربی هم جای خودش را دارد. این بازی از لحاظ روانی سخت‌ترین بازی ایران است و تیمی که تمرکز و آرامش بالایی داشته باشد، می‌تواند برنده شود. ما هم اگر می‌خواهیم برنده باشیم باید در زمین مسابقه با تمرکز بالا بازی کنیم.

   بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی، تردیدهایی در مورد شرایط پرسپولیس وجود داشت ولی به‌نظر می‌رسد اوسمار توانسته خودش را در پرسپولیس جا بیندازد. در این خصوص صحبت می‌کنی؟
به هر حال تصمیم باشگاه این بود که آقای اوسمار کار را ادامه دهد و ایشان هم تلاش می‌کند تا تیم در بهترین شرایط قرار داشته باشد. زحمات آقایحیی هم فراموش‌شدنی نیست، او خیلی برای پرسپولیس زحمت و سختی کشید. گل‌محمدی خودش را برای پرسپولیس فدا کرد و کارنامه او همه‌‌چیز را نشان می‌دهد.

   بعد از بازی خبرنگاران در مورد شانس حضورت در تیم ملی سؤال کردند و تو هم گفتی که باید در این مورد از قلعه‌نویی سؤال کنند. به‌نظر می‌رسد بابت دعوت‌نشدن به تیم ملی ناراحت هستی؟
من در بحث تیم ملی هیچ‌وقت از هیچ‌کدام از مربیان گلایه نکردم که چرا دعوت نشدم و چرا به من شانس ندادند. همیشه دوست داشتم تیم ملی کشورم آرامش داشته باشد ولی درددل هم زیاد دارم. من با پرسپولیس سه‌گانه آوردم ولی یک‌بار هم توسط امیر قلعه‌نویی به تیم ملی دعوت نشدم. در این پست 4، 5 بازیکن دعوت و تست شدند ولی هیچ‌وقت در این 2سال به من فرصت ندادند؛ حتی برای یک اردو، حتی برای یک مینی‌کمپ. ما در پرسپولیس بهترین خط دفاعی را به‌دست آوردیم و قهرمان سه‌گانه شدیم ولی در تیم ملی یک فرصت هم به من ندادند. قبل از جام‌ملت‌ها هم مطمئن بودم که دعوت نمی‌شوم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)