پرسپولیس نیوز: دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال خوزستان، گفت: از ابتدای فصل مترصد فرصتی بودم تا بتوانم توانایی خودم را نشان دهم.

گودرز داودی در مورد وضعیت استقلال خوزستان،‌گفت: وضعیت تیم بسیار خوب است. ۲ هفته تمرینات منظمی را برگزار کردیم. یکی دو بازیکن مصدوم داریم اما شرایط سایر بازیکنان خوب است.

وی در مورد تعطیلات لیگ برتر عنوان کرد: این تعطیلات صد در صد تیم‌ها را دچار مشکل می‌کند. ما روند خوبی داشتیم و مقابل سپیدرود و فولاد بسیار خوب کار کردیم و حتی در این مسابقات می‌توانستیم برنده شویم. در شرایطی که وضعیتمان خوب شده بود این تعطیلات از راه رسید که باید دید در ادامه چه اتفاقی می‌افتد.

گلر استقلال خوزستان در مورد اعتصاب بازیکنان عنوان کرد:‌ انگار اعتصاب فایده نداشته است چرا که خبر خاصی بعد از آن نشد. البته قرار است طی امروز یا فردا پولی به ما بدهند که باید دید چه می‌شود.

داودی در مورد رویایی با پرسپولیس، گفت: بازی بسیار خوب و سختی است. پرسپولیس تیم بسیار قدرتمندی که است که کار کردن با آنها دشوار است. البته در این نوع مسابقات انگیزه اعضای تیم بسیار بالاست و می‌توانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی در مورد اینکه در غیاب وحید شیخ‌ویسی در این بازی باید از دروازه تیمش حراست کند و آیا این مسئله از بدشانسی او نیست که باید مقابل پرسپولیس به میدان برود، گفت: اتفاقا دیدار مقابل تیم‌هایی مثل پرسپولیس و استقلال انگیزه بازیکنان را افزایش می‌دهد. بعد از مصدومیت فصل قبل مترصد فرصت بودم تا بتوانم برای تیم بازی کنم و بهترین عملکرد را داشته باشم.

داودی در مورد رویارویی استقلال خوزستان در جام حذفی با ملوان، عنوان کرد: بازی بسیار سختی است. ملوان تیم خوب و ریشه داری است و اصلا نباید فکر کنیم که قرعه ما راحت بوده است. تیمی که قرار است در جام حذفی موفق شود نباید به نام رقیبان نگاه کند. ما نگاه ویژه‌ای روی جام حذفی داریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)