برای اولین بار بعد از انقلاب به ورزشگاه آمدم

مرجع خبری پرسپولیس : پيشكسوت بازيگري در سينما و تلويزيون كه براي تماشاي ديدار الغرافه و پرسپوليس به استاديوم آزادي آمده بود، گفت: متاسفم كه نتوانستيم از آن يك گل محافظت كنيم و از اين موضوع بسيار ناراحتم.

داود رشيدي كه يكي از مهمانان ويژه ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و الغرافه قطر در ورزشگاه آزادي بود، پس از پايان اين مسابقه از تساوي پرسپوليس فوق‌العاده ناراحت بود و گفت: براي اولين بار است كه پس از انقلاب به ورزشگاه آزادي آمده‌ام تا امروز در جمع هواداران پرسپوليس باشم و اين تيم را تشويق كنم.

در سال‌هاي دور به ورزشگاه امجديه مي‌رفتم و حالا براي تماشاي ديدار پرسپوليس به آزادي آمدم.

وي كه پس از گل پرسپوليس ايستاده بود و با تكان دادن دست‌هايش از هواداران پرسپوليس مي‌خواست تا اين تيم را تشويق كنند و فوق‌العاده خوشحال به نظر مي‌رسيد، پس از توقف پرسپوليس بسيار ناراحت بود و در اين رابطه گفت: احساس بسيار خوبي داشتم وقتي پرسپوليس گل زد و مي‌خواستم در شادي هواداران اين تيم شريك باشم اما الان از گلي كه الغرافه در دقايق پاياني به ثمر رساند خيلي ناراحت هستم. متاسفم كه نتوانستيم آن يك گل را حفظ كنيم.

اين هنرمند سينما و تلويزيون در پايان گفت: حضور هنرمندان در استاديوم‌هاي فوتبال مي‌تواند براي تماشاچيان نيز جالب باشد و من از هنرمندان مي‌خواهم كه اگر مي‌توانند به ورزشگاه‌ها بيايند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)