دروازه بان ملی پوش ایرانی تیم اینتراخت برانشوآیگ گفت:مسابقه با تایلند برای من یک تجربه بزرگ بود که کمی هم هیجان زده شدم

دنیل داوری در گفت و گو با سایت باشگاه برانشوآیگ درباره بازی روز شنبه تیمش مقابل فرایبورگ از هفته سیزدهم بوندس لیگا عنوان کرد:این مسابقه یک نبرد مستقیم است چون ما در جدول به هم نزدیک هستیم.هر چند اجازه نمی دهیم بحث جدول و جایگاهی که دو تیم دارند،زیاد بر ما تاثیربگذارد.

وی ادامه داد:ما پس از نتایج خوبی که در هفته های گذشته کسب کردیم این بار هم بیشترین تلاش خود را انجام می دهیم تا در حضور تماشاگران خودمان در این مسابقه به برتری برسیم.

داوری افزود:من خودم معمولا به جدول زیاد نگاه نمی کنم و به مساله ای که توجه زیادی دارم بازی بعدی است.مسابقه بعدی در هر شرایطی برای من از اهمیت زیادی برخوردار است.حالا وقت این است که روی فرایبوگ تمرکز کنیم.این تیم در فصل گذشته عملکرد خوبی داشت و از بازیکنان جوان و شایسته ای برخوردار است که تحت هدایت مربی خوبی قرار دارند.فرایبورگ حریف خطرناک اما آسیب پذیری است.

وی درباره اینکه سرانجام در بازی های ایران در برابر تایلند و لبنان در مقدماتی جام ملت های آسیا توانست حضور در تیم ملی را تجربه کند گفت:به طور کلی مسابقه با تایلند برای من یک تجربه بزرگ بود که کمی هم هیجان زده شدم.وقتی سرود ملی ایران پیش از مسابقه نواخته شد من به شدت تحت تاثیر قرار گرفته بودم.آن صحنه یک لحظه فراموش نشدنی برای من بود.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)