دروازه‌بان ایرانی تیم فوتبال اینتراخت برانشوایگ گفت: به خاطر نباختن راضی هستیم اما تاسف می‌خوریم چرا صاحب هر سه امتیاز بازی با اشتوتگارت نشدیم.

به گزارش فارس، شب گذشته پیکارهای هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول آلمان «بوندس‌لیگا» با 7 دیدار آغاز شد. در جدالی که در ورزشگاه مرسدس‌بنز‌آره‌نا انجام گرفت، برانشوایگی‌ها 2 بر 2 مقابل میزبانی به نام اشتوتگارت مساوی کردند.

در این مصاف دنیل داوری از دروازه‌ میهمان مراقبت کرد. وی در پایان به خبرنگاران گفت: همین که بازی به اتمام رسید احساسات مختلفی داشتیم. از یک طرف حس رضایت وجود داشت که بازنده نشدیم اما بر پایه اتفاقات بخش ابتدایی بازی، تا حدی هم می‌توانیم متاسف باشیم از این که چرا هر سه امتیاز بازی را نگرفتیم.

در این جدال یاران گلر ایرانی ابتدای بازی تیم برتر نشان داده و حتی دقیقه 24 گل برتری را زدند اما میزبان اشتوتگارتی دقیقه 30 توسط ماکسیم به گل مساوی رسید. حتی مارتین هارنیک دقیقه 35 اشتوتگارت را جلو انداخت تا این که دقیقه 82 اینتراختی‌ها توسط بیکاچیچ عقب‌ماندگی را جبران کرد و از شکست با گلی که بیکاچیچ زد، گریخت.

البته دقیقه 52 کریستیان گنتنر نتوانست ضربه پنالتی را به سود اشتوتگارتی‌ها به گل تبدیل کند.

داوری افزود: بعد از دریافت دو گل از حریف، راحت نبود که عقب‌ماندگی را جبران کنیم. از این یک امتیاز باید راضی باشیم و به آینده امیدوار بمانیم. هیچکس نمی داند در پایان فصل چه اتفاقی خواهد افتاد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)