پرسپولیس نیوز :  هواداران پرسپولیس داور دیدار این تیم مقابل گسترش فولاد را متهم به استقلالی‌ بودن کردند.

نیمه‌دوم دیدار پرسپولیس و گسترش فولاد در حالی آغاز شد که بر تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه اضافه شد و تعداد آنها به 3 هزار نفر رسید.

* بین دو نیمه و زمانی که علی‌اکبر طاهری، سرپرست پرسپولیس قصد داشت به نمازخانه ورزشگاه برود با استقبال هواداران مواجه شد و تعدادی از تماشاگران با او سلفی گرفتند.

* بازیکنان پرسپولیس در نیمه دوم با تأخیر چند دقیقه‌ای وارد زمین شدند.

* در اواسط نیمه دوم زمانی که داور در چند صحنه به نفع تیم گسترش فولاد اعلام خطا کرد، هواداران پرسپولیس به او لقب داور استقلالی دادند.

* در نیمه دوم مه غلیظی در ورزشگاه حاکم بود اما این مه بیشتر در سطح ارتفاع دیده می‌شد.

* برانکو ایوانکوویچ از ابتدای بازی همچنان ایستاده بازی را تماشا می‌کرد و این در حالی است که دستیاران او همگی شال و کلاه کرده و روی نیمکت نشسته‌ بودند.

* دقیقه 79 بازی رامین رضاییان به زمین افتاد و در این لحظه پرسپولیسی‌ها انتظار داشتند بازیکنان تیم گسترش توپ را به بیرون بزنند اما آنها به بازی ادامه دادند تا اینکه توپ دست پرسپولیسی‌ها افتاد و جالب اینکه سرخ‌پوشان در این صحنه اقدام به ضدحمله کردند و در نهایت توپ راهی اوت شد و درگیری لفظی بین بازیکنان دو تیم به وجود آمد.

* در دقیقه 81 بازی فراز کمالوند به داور بازی شدیداً معترض شد که چرا به بازیکن پرسپولیس که روی ضدحمله تیمش مرتکب خطا شده اخطار نداد.

* فرشاد احمدزاده که به نظر می‌آمد چندان از تعویضش راضی نیست بعد از اینکه از زمین بیرون آمد، مورد استقبال برانکو قرار گرفت.

* امید عالیشاه بعد از تعویض‌اش به شدت از سوی تماشاگران پرسپولیس مورد تشویق قرار گرفت.

* علی علیپور، مهاجم محروم پرسپولیس زمانی که قصد داشت به رختکن برود، با واکنش هواداران این تیم مواجه شد. هواداران خطاب به علیپور گفتند که غیبت او و مهدی طارمی باعث برتری پرسپولیس در این دیدار شده است.

 

جری بنسون که دقایقی قبل از بازی پرسپولیس و گسترش فولاد موفق شد پیراهنی که عکس همبازی فقیدش روی آن درج شده بود را بر تن کند، خیلی زود به خواسته خود رسید و بعد از گلزنی پیراهنش را از تن درآورد تا تصویر همبازی مقتولش در تیم ملی را مقابل دوربین تلویزیونی به نمایش بگذارد و بدین ترتیب به او ادای احترام کند.

* برانکو ایوانکوویچ که برای اولین بار با اورکت به ورزشگاه آمده بود از ابتدای بازی لب خط بود و آرام و قرار نداشت.

* دقیقه 24 بازی هواداران پرسپولیس با تشویق هادی نوروزی یاد بازیکن فقید تیم‌شان را زنده نگه داشتند.

* طاهری با وجود اینکه با بیماری آنفلوآلانزا دست و پنجه نرم می‌کند خودش را به ورزشگاه آزادی رسانده و بازی را از روی سکوها تماشا می‌کند.

* محسن بنگر در دقیقه 42 بازی دروازه تیم گسترش فولاد را باز کرد اما داور آن را آفساید اعلام کرد. در این لحظه خوشحالی بعد از گل رضا نورمحمدی قابل توجه بود.

*به محض اینکه سوت پایان بازی در نیمه اول به صدا درآمد هواداران پرسپولیس به شدت جری‌بنسون را مورد تشویق قرار دادند. این در حالی بود که برانکو موقع ورود به رختکن به شدت تشویق شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)