خبرگزاری پرسپولیس : داور اماراتی دیدار ایران و ازبکستان در ترافیک تهران گیر افتاده و هنوز به ورزشگاه آزادی نرسیده است!

امیرحسین حسینی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در مورد احتمال لغو بازی ایران و ازبکستان به دلیل بارش شدید باران و رعد و برق، اعلام کرد: در حال حاضر بارش باران و تگرگ در ورزشگاه آزادی قطع  شده است. با این حال تنها کسی که می‌تواند در مورد لغو بازی تصمیم بگیرد داور و ناظر مسابقه هستند که البته سیفل بداوی، داور اماراتی در ترافیک تهران مانده و هنوز به ورزشگاه آزادی نرسیده است.

وی ادامه داد: ناظر مسابقه اعلام کرده در صورتی‌که رعد و برق شدید بر روی ورزشگاه آزادی باشد و یا زمین شرایط نامناسبی نداشته باشد داور می‌تواند دو نیم ساعت بازی را به تاخیر بیندازد و پس از آن در صورت مساعد نشدن شرایط جوی بازی لغو می‌شود و  24 ساعت بعد باید برگزار شود. البته هنوز داور به ورزشگاه نیامده است.

حسینی در مورد شرایط زمین ورزشگاه آزادی گفت: دو ساعت پیش با نظر ناظر مسابقه کاور زمین برداشته شد و اکنون زمین خیس است اما آن گونه هم نیست که در این زمین بخواهند واترپلو برگزار کنند.

طبق برنامه قرار است تیم ملی ایران از ساعت 20 در ورزشگاه آزادی به مصاف ازبکستان برود و در حال حاضر حدود 25 هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند.

شدت بارش تگرگ و باران در ورزشگاه آزادی به حدی است که احتمال دارد این بازی لغو شود.

بارش شدید تگرگ و باران و رعد و برق در ورزشگاه آزادی به حدی است که برخی می‌گویند احتمال دارد ناظر بازی و داوران این دیدار به دلیل شرایط نامناسب جوی مسابقه را لغو کنند. در صورت تعویق بازی، این دیدار طبق قوانین فیفا باید 24 ساعت بعد برگزار شود.

* چانگ چینگ‌یو ناظر بازی اعلام کرده اگر در هنگام ورود بازیکنان و تیم‌ها به زمین مسابقه برای گرم کردن رعد و برق شدید باشد در آن ‌صورت بازی با تاخیر آغاز خواهد شد. قانون به او این اختیار را داده است که دو نیم ساعت بازی را به تاخیر بیندازد و در صورتی‌که شرایط جوی مناسب نشود بازی به تعویق می‌افتد.

* در حال حاضر که 2 ساعت به آغاز مسابقه مانده حدود 25 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور دارند که بیشتر آنها در جاهای مسقف ورزشگاه مستقر شده‌اند.

* دیدار تیم‌های ملی ایران و ازبکستان قرار است ساعت 20 امروز آغاز شود.

اتوبوس تیم ملی هم اسیر ترافیک شد
 بارش شدید تگرگ و باران ترافیک سنگینی رادر خیابان‌های اطراف استادیوم آزادی به وجود آورده است.

بارش تگرگ و باران امروز (چهارشنبه) غروب تهران، باعث شد ترافیک در سطح خیابان‌های تهران و بویژه اطراف استادیوم آزادی سنگین شود.

حتی اتوبوس حامل تیم ملی که با اسکورت ویژه‌ای در حال حرکت به سمت ورزشگاه است، در بزرگراه شیخ فضل‌الله در حوالی پل ستارخان اسیر ترافیک شده است. ماموران راهنمایی و رانندگی اسکورت کننده اتوبوس در حال باز کردن راه برای اتوبوس تیم ملی هستند تا هرچه زودتر به استادیوم برسد.

با کاهش شدت بارش در ورزشگاه، تماشاگرانی که به بخش مسقف پناه برده بودند تقریبا به جایگاه‌هایشان برگشتند اما طبقه بالا همچنان خالی است.

 

دیدار ایران و ازبکستان بدون تاخیر برگزار می‌شود
مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال گفت: با کاهش شدت بارش باران دیدار ایران و ازبکستان بدون تاخیر و تعویق، رأس ساعت ۲۰ آغاز می‌شود.

امیرحسین حسینی در مورد احتمال لغو یا تعویق زمان بازی ایران و ازبکستان اظهار داشت: شدت باران کم شده است و بازی ایران و ازبکستان به احتمال فراوان بدون تعویق یا تاخیر برگزار خواهد شد. دو تیم به ورزشگاه رسیده‌اند و داور اماراتی و کمک‌هایش هم به ورزشگاه آزادی آمده‌اند؛ بنابراین بازی دو تیم ساعت 20 آغاز خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)