رئيس سابق باشگاه يوونتوس در صحبت هايش اعلام کرده که تيمش در بازي روزيکشنبه قرباني شده؛ اين درحالي است که يووه دراين بازي جنجالي به پيروزي رسيده بود.

  لوچانو موجي، رئيس سابق باشگاه يوونتوس در صحبت هايي به انتقاد از نيکلا ريتزولي، داور بازي يوونتوس- کاتانيا پرداخته. داوري که گل کاتانيا مقابل يوونتوس را مردود اعلام کرد و در نهايت اين بازي با برد 0-1 بينکونري در ورزشگاه آنجلو ماسيمينو به پايان رسيد.

 به گزارش گل، داور اين مسابقه با ناديده گرفتن گل گونسالو برگسيو، باعث شد تا سه امتياز اين بازي به حساب يووه واريز شود. حالا موجي در صحبت هايي گفته:« داورها از روي غرض ورزي قضاوت نمي کنند و فقط مرتکب اشتباه مي شوند. لوکا مجياني، کمک داور بازي، گل کاتانيا را پذيرفت و بعد خود ريتزولي، داور بازي او را گيج کرد.»

 موجي در اين ميان حمايتش را از آنتونيوپولويرنتي، رئيس باشگاه کاتانيا ابراز کرد.او در پايان بازي، اعلام کرد که «مرگ فوتبال از راه رسيده.»

 موجي دراين باره گفت:« پولويرنتي بايد ريتزولي را در رختکن حبس مي کرد. مشکل اصلي اين است که داوران به اندازه کافي خوب نيستند و مي خواهند فراتر از حد عادي باشند. درمورد ريتزولي که اوضاع بدين ترتيب بود. گلي که نادرست اعلام شد، واقعا منطقي پشتش نيست. ريتزولي بايد تنبيه شود.»

 موجي در بخش پاياني صحبت هايش به دفاع از بينکونري پرداخت و گفت:« يوونتوس از کسي درخواست لطف نکرده. اين تيم قرباني است.»

 اين درحالي است که آندره آ آنيلي، رئيس کنوني يووه با موجي موافق است. او در پايان بازي اين هفته يووه به خبرنگاران گفت:« يووه در جريان بازي، حرفه اي گري اش را نشان داد، آن هم در مقابل اشتباهات داوران. اين باعث مي شود که خيلي ها فکر کنند که توطئه اي درکار است. در بازي اين هفته، مديران اجرايي ما مورد توهين قرار گرفته و مجبور به ترک ورزشگاه شدند. اين ناراحت کننده است که چنين رفتارهايي مي شود. اين فشارها بايد براي تک تک اشتباهات در هر بازي اعمال شود.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)