مرجع خبری پرسپولیس : دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس با بیان اینكه استیلی باید به كارهای فنی خود بپردازد، گفت: سرمربی پرسپولیس باید مشكلات تیم را برطرف كند نه اینكه خود را در مقابل هواداران قرار دهد.

 

 

داود فنایی افزود: برخی بازیكنان پرسپولیس با برخورد هایشان نشان می دهند كه همدل نیستند. پرسپولیس درخصوص مسایل فنی با مشكلات زیادی رو به رو شده و متاسفانه این تیم به هیچ عنوان برنامه ندارد.

دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: پیراهن پرسپولیس بسیار ارزشمند است و باید بدانیم همه محبوبیت خود را از هواداران این تیم داریم.

 

 

وی تصریح كرد: علی پروین كه برای او احترام زیادی قائل هستم اعلام كرده بود تیم مشكل بدنی دارد اما به اعتقاد من پرسپولیس مشكل فنی دارد و از لحاظ بدنی دچار مشكل نیست.

 

وی اظهار داشت: متاسفانه در بازی مقابل سپاهان در صحنه ای كه علیرضا حقیقی با مصدومیت روبه رو شد میثاق معمارزاده با ناراحتی از جای خود بلند شد كه این نشان از همدل نبودن آنها است. زمانی كه با عابدزاده در پرسپولیس هم بازی بودیم هر دو وقتی از بازی بیرون می نشستیم آرزوی موفقیت دروازه بان اصلی را می كردیم.

 

وی ادامه داد: دروازه بانان پرسپولیس با بعضی از ضعف ها روبه رو هستند كه با یك جلسه تمرین نمی توان آنها را برطرف كرد و نیاز به كار بلند مدت دارد.

 

فنایی در خصوص انتقادات استیلی از حضور تعداد زیادی از بازیكنانش در تیم ملی گفت: این موضوع برای هر تیمی افتخار است و فردی كه هدایت پرسپولیس را برعهده می گیرد باید بداند این تیم همیشه ملی پوشان زیادی داشته است.

 

دروازه بان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس در زمان ما بیش از 11 بازیكن در تیم ملی داشت و همیشه نیز در میان مدعیان قرار داشت و دلیل آن، همدلی بازیكنان بود.

 

مربی تیم فوتبال جوانان ایران تصریح كرد: در تیم جوانان كشورمان دروازه بان های بسیار خوبی ساخته ام كه می توانند آینده تیم ملی را تضمین كنند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)