مرجع خبری پرسپولیس : سرمربى پرسپوليس گفت: همانگونه كه مى خواستم از فوتبال خداحافظى كردم و اميدوارم مهدوى كيا نيز با پيراهن پرسپوليس از فوتبال خداحافظى كند.


على دايى سرمربى تيم پرسپوليس افزود: تمام هدف ما اين است كه محيط آرام و به دور از حاشيه اى را در تمرينات براى بازيكنان مهيا كنيم تا آنها نيز بدون دغدغه فقط به فكر آماده سازى خود باشند و هر زمانى كه تيم ما حاشيه نداشته خوب كار كرديم و نتايج خوبى نيز گرفتيم.

 

وى در ادامه گفت: تمام تمركز ما برروى مسائل فنى است و به چيز ديگرى نيز فكر نمى كنيم، البته باشگاه نيز در اين مورد خيلى به ما كمك كرده است و همين كه اكنون در ورزشگاهى كه متعلق به خودمان است تمرين مى كنيم كمك بزرگى به ما مى كند.

 

 

دايى تصريح كرد: ما مى توانيم از لحاظ فنى كارهاى بزرگى انجام دهيم به شرطى كه مسائل حاشيه اى را وارد تيم ما نكنند، برخى ها چيزى كه وجود ندارد را به عنوان حاشيه وارد تيم ما مى كنند تا پرسپولیس نتيجه نگيرد، البته تاكنون ما به كمك كاشانى با قدرت تيم را حفظ كرديم و در آينده نيز اين كار را انجام مى دهيم.

 

سرمربى تيم پرسپولیس كه چندى پيش به عنوان ۵۰ اسطوره زنده فوتبال دنيا معرفى شد دراين رابطه گفت: هرگز دنبال چنين مسائلى نيستم، البته اين براى من افتخار بزرگى است و من هر چه دارم به خاطر لطف خدا بوده است.

 

وى درمورد صحبت هاى اخير درباره خداحافظى كريم باقرى از فوتبال گفت: كريم باقرى خودش دراين مورد تصميم گيرى مى كند، من اعتقاد دارم كسى كه خداحافظى مى كند بايد جلوى مردم و طرفدارانش اين كار را انجام دهد و به نظر من مراسمى كه در پايان بازى ايران و برزيل براى كريم برگزار شد به هيچ وجه در شان وى نبود، باقرى اسطوره فوتبال ما است و مانند كريم در فوتبال كشورمان كم داريم.

 

دايى درمورد خداحافظى خودش از دوران بازيكنى در فوتبال نيز گفت: آن گونه كه خودم دوست داشتم از فوتبال خداحافظى كردم در آخرين بازى گل زدم و تيم ما نيز قهرمان شد به همين علت بهترين خداحافظى از فوتبال را داشتم.

 

على دايى در پايان در مورد مهدى مهدوى كيا و اينكه وى گفته دوست دارد با پيراهن پرسپوليس از ميادين فوتبال خداحافظى كند نيز گفت: مهدى مهدوى كيا دوست من است، ۱۰ سال نيز با يكديگر همبازى بوديم، وى هم از لحاظ اخلاقى و هم از نظر فنى از بهترين بازيكنان ايران محسوب مى شود و اميدوارم روزى فرا برسد كه مهدى به آرزويش برسد و با پيراهن تيم پرسپوليس از فوتبال خداحافظى كند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)